Ikm 43

For vi som forventer mens uke 43, men håper på å slippe å få den.
Dette er for å snakke sammen gjennom prøvetiden.

Skriv: Nick - PP - B? - EL - IKM- Din alder

For eksempel (min): Waitingforamiracle - PP7 - B1 - EL ca 6.10 - IKM 21.10 - 27 år

B står for barn, altså hvilket barn du prøver på, nr 1, 2, 3?

Skriv gjerne pp, alder og forventet ikm, slik at vi vet hvor vi står i forhold til hverandre.
Ønsker dere masse lykke denne gangen ♡! :sign19
Snile - PP4 - B4 - EL ca 10.10 - IKM ca 24.10
 
For vi som forventer mens uke 43, men håper på å slippe å få den.
Dette er for å snakke sammen gjennom prøvetiden.

Skriv: Nick - PP - B? - EL - IKM- Din alder

For eksempel (min): Waitingforamiracle - PP7 - B1 - EL ca 6.10 - IKM 21.10 - 27 år

B står for barn, altså hvilket barn du prøver på, nr 1, 2, 3?

Skriv gjerne pp, alder og forventet ikm, slik at vi vet hvor vi står i forhold til hverandre.
Ønsker dere masse lykke denne gangen ♡! :sign19

Frøken mini - pp10 - B1 - EL 8.10 - IKM 22.10 - 36 år
 
Ble ikke lagt aksjer før halv ni i kveld. Trodde vi skulle få det til rett etter jobb, men det gikk ikke! Nå bare håååper jeg at det ikke ble for sent.. :smiley-angelic001
Grugleder meg allerede til å teste om 10 dager-ish !
 
36EAA7AF-25AD-4AB2-8689-F5C9D764F983.jpeg EL er i anmarsj! Sterkere strek på EL testen i dag, og faktisk fått litt EL slim! Og det murrer nederst i magen og bek i korsryggen! :chicken::chicken:
Jeg har trua på uke 43! :p
 
Da tror jeg at jeg er 1 dpo i dag. Positiv EL-test på søndag og negativ igjen i går, samtidig som jeg fikk et pulsdropp i går som jeg pleier ved eggløsning.
Er jo første PP etter abort, så litt spent på om det kommer til å gå. La inn aksjer på søndag bare, men er jo lov å håpe at det kan ha gått :)

Skal til gynekolog i morgen for å sjekke en vann-cyste på eggstokken. Er det sånn at gynekolog kan se om man har hatt eggløsning? Noen som vet? :rolleyes:
 
Da hopper jeg inn hit fra ikm42 gruppa, da jeg er på CD19 og fortsatt ikke har hatt positive eggløsningstester. Hvis eggløsningen skjer innen denne uken blir IKM i uke 43. Første PP med letrozol gjør at jeg har liten oversikt over syklusen min.

Fjelluft93 - pp 1 med letrozol - B1 - EL usikker - IKM 25.10? - 25
 
Da hopper jeg inn hit fra ikm42 gruppa, da jeg er på CD19 og fortsatt ikke har hatt positive eggløsningstester. Hvis eggløsningen skjer innen denne uken blir IKM i uke 43. Første PP med letrozol gjør at jeg har liten oversikt over syklusen min.

Fjelluft93 - pp 1 med letrozol - B1 - EL usikker - IKM 25.10? - 25
Velkommen hit :joyful:
 
Da tror jeg at jeg er 1 dpo i dag. Positiv EL-test på søndag og negativ igjen i går, samtidig som jeg fikk et pulsdropp i går som jeg pleier ved eggløsning.
Er jo første PP etter abort, så litt spent på om det kommer til å gå. La inn aksjer på søndag bare, men er jo lov å håpe at det kan ha gått :)
Skal til gynekolog i morgen for å sjekke en vann-cyste på eggstokken. Er det sånn at gynekolog kan se om man har hatt eggløsning? Noen som vet? :rolleyes:
Blander meg litt jeg :p Jeg har lest at noen gyn ser det, men min kunne ikke - hun tok heller blodprøve for å se om jeg hadde hatt EL den syklusen jeg var der, jeg selv mente det var rett etter EL og blodprøven bekreftet :)
 
For vi som forventer mens uke 43, men håper på å slippe å få den.
Dette er for å snakke sammen gjennom prøvetiden.

Skriv: Nick - PP - B? - EL - IKM- Din alder

For eksempel (min): Waitingforamiracle - PP7 - B1 - EL ca 6.10 - IKM 21.10 - 27 år

B står for barn, altså hvilket barn du prøver på, nr 1, 2, 3?

Skriv gjerne pp, alder og forventet ikm, slik at vi vet hvor vi står i forhold til hverandre.
Ønsker dere masse lykke denne gangen ♡! :sign19


Eg er 25 år. pp2 b2 EL 11/10 - IKM 25/10
Veldig spent, hadde kjemisk på pp1, men fekk mensen til forventa ikm. Håper det går bedre denne gangen
 
Hvor tidlig tillater dere, dere å teste (g.t) dpo? (dager etter eggl.)
Tidligere testet jeg 10dpo, men nå prøver jeg å holde meg til 12dpo. Men tidligeste jeg har tillatt meg å teste er 9dpo.
 
Blander meg litt jeg :p Jeg har lest at noen gyn ser det, men min kunne ikke - hun tok heller blodprøve for å se om jeg hadde hatt EL den syklusen jeg var der, jeg selv mente det var rett etter EL og blodprøven bekreftet :)

Takk for svar:p da skal jeg høre i morgen :)
 
Hva synes dere?

Jeg har kun EL test og tok denne idag etter å ha hatt litt vage magesmerter idag
 

Vedlegg

  • 20181010_002203.jpg
    20181010_002203.jpg
    382,3 KB · Visninger: 63
Mannen var for trøtt idag.. så får håpe alle disse utrolige magesmertene varer lenger da sæ vi får prøvd imorgen.. 24 timer siden sist. Så bør jo være sjanse, men allikevel litt surt :(
 
I dag fikk natural cycles-appen for seg at eggløsning var på søndag, og ikke mandag.. jeg håååper og tror den tar feil, men blir jo i tvil. Aksjer fredag, søndag og mandag, så var veldig fornøyd med el på mandag egentlig :rolleyes: vi får se! Det viktigste er jo at jeg blir gravid, ikke akkurat hvilken dag det skjedde:D er muligens 3dpo i dag da! Hvordan ligger dere andre an? Flere som ser for seg en testedag i det fjerne? :rolleyes:
 
Back
Topp