Ikm 43

Hvordan går det med dere andre? Her har det vært el-slim i flere dager, men veldig negative el-tester. Veldig redd for å få en veldig kort lh-topp og gå glipp av el. Ikke begynt prøvingen aktivt enda, men tenker å begynne i kveld kanskje. Håper vi får gjort det vi kan for at sjansen blir størst mulig, men er ikke alltid så lett å få til :wacky:

Samme her. Får to streker. Men resultatet er negativt da den ene streken er veldig svak.

Litt lei nå kjenner jeg, og redd jeg ikke har eggløsning selv om det kjennes slik ut da jeg føler at jeg er mer "våt" der nede..?
Er det et tegn at el testene har gått fra en strek til to og at den andre streken har blitt mer og mer tydelig, eller har ikke det noe å si?
 
Ja, veldig. Begynner i dag med aksjer tenker jeg, men forvirrende når EL testene har null stigning også. Jeg har ikm 22 eller 23 selv, så det kan vel ikke være mange dagene til EL banker på døra. Håper jeg!! :chicken::chicken::chicken:
Ja, samme som forvirrer meg her. Redd for å vente for lenge med å sette igang. Men også redd for å starte for tidlig og ikke orke å holde koken lenge nok :p. Syns det er litt vel travelt med sex så ofte for å være ærlig. Den testen jeg tok i dag tidlig er kanskje liiitt mindre negativ (om det går an å si) enn de jeg har tatt tidligere. Så om vi starter i dag og holde koken til midten av neste uke håper jeg vi har sikret oss. Men forrige mnd kom el veldig seint! Så en vet jo aldre :/
 
Samme her. Får to streker. Men resultatet er negativt da den ene streken er veldig svak.

Litt lei nå kjenner jeg, og redd jeg ikke har eggløsning selv om det kjennes slik ut da jeg føler at jeg er mer "våt" der nede..?
Er det et tegn at el testene har gått fra en strek til to og at den andre streken har blitt mer og mer tydelig, eller har ikke det noe å si?

Kan hende den er på vei :) er en del som får mer og mer tydelig strek frem til den blir positiv. Jeg har det i allefall litt sånn! Kanskje vi ender opp med el på samme dag hele gjengen. Da blir det spennede å følge med i dpo :O
 
Ja, samme som forvirrer meg her. Redd for å vente for lenge med å sette igang. Men også redd for å starte for tidlig og ikke orke å holde koken lenge nok :p. Syns det er litt vel travelt med sex så ofte for å være ærlig. Den testen jeg tok i dag tidlig er kanskje liiitt mindre negativ (om det går an å si) enn de jeg har tatt tidligere. Så om vi starter i dag og holde koken til midten av neste uke håper jeg vi har sikret oss. Men forrige mnd kom el veldig seint! Så en vet jo aldre :/
Enig med deg, stress med planlagt sex alle mine er helt like og alt for negative for å si det sann. Blir helt sprø, skal ikke være lett! :yuck:
 
Kan hende den er på vei :) er en del som får mer og mer tydelig strek frem til den blir positiv. Jeg har det i allefall litt sånn! Kanskje vi ender opp med el på samme dag hele gjengen. Da blir det spennede å følge med i dpo :O
Ja, det ville vært spennende! Jeg gleder meg til å følge dere videre ♡ er jammen meg ikke lett å flytte, bli gravid og begynne i ny jobb samtidig. Hver gang jeg har fått mensen på jobb i pp, blir jeg så sykt lett irritert og lei meg. Noe jeg aldri er ellers. Ikke lett med denne perioden altså. Wishyougoodluck♡♡
 
Tok en ny el-testnå i kveld og den nærmer seg veldig en positiv :D aksjer i går, og tenker det blir i morgen og mandag også. Om elkommer en dag tidligere enn planlagt og blir på mandag tror jeg vi er godt sikra !
 
Sukk! EL skal egentlig være om noen få dager, men EL testene er like negative. De er så negative at de ikke kan bli mer negative. Frustrerende! De har sett heeelt like ut, til og med like negative som CD6, da jeg bare prøvde ut. :hungover::hungover::hungover:
 
Sukk! EL skal egentlig være om noen få dager, men EL testene er like negative. De er så negative at de ikke kan bli mer negative. Frustrerende! De har sett heeelt like ut, til og med like negative som CD6, da jeg bare prøvde ut. :hungover::hungover::hungover:
Så frustrerende! Kanskje el er litt senere denne mnd?
 
IMG_20181007_083727716.jpg

Positiv nå, eller? Ble ikke aksjer i går, men fredag. Og så må vi få til i dag og kanskje i morgen. Holder det, tro? :/
 
Sukk! EL skal egentlig være om noen få dager, men EL testene er like negative. De er så negative at de ikke kan bli mer negative. Frustrerende! De har sett heeelt like ut, til og med like negative som CD6, da jeg bare prøvde ut. :hungover::hungover::hungover:
Forrige mnd måtte kroppen min prøve på el to ganger - andre gangen når egget slapp gikk testene fra veeeeldig negativ, nesten ikke to streker, til superpositiv på under to døgn, så kan jo være at du har en rask og kort lh-topp :happy:
 
Forrige mnd måtte kroppen min prøve på el to ganger - andre gangen når egget slapp gikk testene fra veeeeldig negativ, nesten ikke to streker, til superpositiv på under to døgn, så kan jo være at du har en rask og kort lh-topp :happy:
Okei. Det er litt godt og høre. Første pp med EL tester, og nå er jeg mer nervøs enn noengang at tenk om jeg ikke har EL. :chicken: Men har sikkert rask og kort lh topp da :happy:
 
Tror jeg hører til her :)

Oslo 1989 - PP1 etter BO (pp11 totalt) - B1 - EL ca 8/10 - IKM ca 23/10

Fikk denne i dag, startet cytotec-kur for 16 dager siden etter det ble oppdaget BO på ultralyd 8+2. Hadde svak positiv g-test torsdag og negativ i går. Glow-appen anslyserer denne el-testen som positiv, skal teste igjen senere i dag også:p
 

Vedlegg

  • E6A65CC0-9AA1-4D42-A70B-86ADE4751013.jpeg
    E6A65CC0-9AA1-4D42-A70B-86ADE4751013.jpeg
    199,3 KB · Visninger: 37
Sukk! EL skal egentlig være om noen få dager, men EL testene er like negative. De er så negative at de ikke kan bli mer negative. Frustrerende! De har sett heeelt like ut, til og med like negative som CD6, da jeg bare prøvde ut. :hungover::hungover::hungover:

Hvis det er noen trøst så er mine veldig negstive helt til de blir positive, altså ikke noe jevn stigning. Den første her er fra i går kveld kl 21 og den andre er fra kl 12 i dag. Hvilken cd er du på i dag? :)
 

Vedlegg

  • D71F6BE9-1856-40EB-BA2D-19D237A5A18F.jpeg
    D71F6BE9-1856-40EB-BA2D-19D237A5A18F.jpeg
    101,8 KB · Visninger: 42
  • 995206C3-A288-42B9-81B4-DD13BC2167E8.jpeg
    995206C3-A288-42B9-81B4-DD13BC2167E8.jpeg
    199,3 KB · Visninger: 37
Hvis det er noen trøst så er mine veldig negstive helt til de blir positive, altså ikke noe jevn stigning. Den første her er fra i går kveld kl 21 og den andre er fra kl 12 i dag. Hvilken cd er du på i dag? :)
Jeg er på cd12 med ca26-27 dager syklus. Streken i går var nesten ikke til å skimte. Godt og se at det går. Synes jeg ser og leser om de som får gradvis stigning hele tiden. Så kommer jeg med nesten blenda tester i EL :laughing002
4646A1B7-87E9-4472-9335-630A4BEF269E.jpeg
 
Mine el-tester er fremdeles negative heldigvis. Blør fremdeles etter SA (12 dager siden nå) og kan dermed ikke ha sex pga. infeksjonsfare. Krysser alt jeg har for at EL venter til neste helg :)
 
Back
Topp