Ikm 43

Jeeez, var på butikken og fikk skikkelige smerter der inne... tror nok det er egget som slippes løs, oppblåst er jeg også.
 
Det er grusomt å miste.. klem til deg!
Vi ble og gravid på første forsøk og vi har engang ikke prøvd da... så jeg har og den redsel i hode at det kan ta tid..
Ja, det var forferdelig :( håper skikkelig at det klaffer for oss begge nå! Er enda en stund til min EL, blir nok rundt neste helg. Men vet jo ikke, siden jeg ikke har hatt en normal mens etter SA. Så kan jo ta enda lenger tid, blir spennende å se!
 
Ok, jeg sitt nå her med el tester og merkelig god følelse. Høstferie er awesome! :smiley-bounce016
Det virker enda litt stikke her i ikm gruppen og jeg føler såååååå stor behov for å skravet litt:smiley-angelic008

Dere som bruker el tester, har dere begynt å teste? Eller når skjer det?

Etter en SA (graviditet som ikke var planlagt, men oh så ønskelig) og en pp uten lykke så tenker jeg hva kan hjelpe for å øle sjansen. Har invistert i el tester... hadde planer om å drikke grapefruit juce før el, men tia fløy forbi og jeg kon aldrig så langt:scared007. Legge inn aksjer er på plats..
Hva gjør man nå? Hva gjør dere for å øke sjansen at det klaffer denne pp for dere? :computer005


Det er veldig int. å lese om problematikken din. For jeg har akkurat fått høstferie, og ette innflytt, utflytta, ny jobb og masse stress, føler jeg for første pp. at jeg gir litt f***, og at jeg slapper mer av. Har en god følelse på at det går denne gangen. Er akkurat i din situasjon, bare at vi er i pp. 7 nå. Jeg har forhørt meg med lege og jordmor. De sier "Ha sex annenhver dag, i den uka du forventer el. 5 dager før, og 1 eller 2 etterpå." Jeg begynte også akkurat med el.tester og fikk samme resultat som deg :p Gleder meg til å følge dere alle videre denne perioden. Deilig å snakke med noen, når kjæresten blir lei.
 
19A875BB-B6E3-4B87-B827-F75C9B2D3429.jpeg
Fikk dette i posten idag, så nå er jeg også klar for og begynne å teste etter el :) :)
 
Ja, det var forferdelig :( håper skikkelig at det klaffer for oss begge nå! Er enda en stund til min EL, blir nok rundt neste helg. Men vet jo ikke, siden jeg ikke har hatt en normal mens etter SA. Så kan jo ta enda lenger tid, blir spennende å se!
Det klaffer snart for oss alle vettu!
 
Det er veldig int. å lese om problematikken din. For jeg har akkurat fått høstferie, og ette innflytt, utflytta, ny jobb og masse stress, føler jeg for første pp. at jeg gir litt f***, og at jeg slapper mer av. Har en god følelse på at det går denne gangen. Er akkurat i din situasjon, bare at vi er i pp. 7 nå. Jeg har forhørt meg med lege og jordmor. De sier "Ha sex annenhver dag, i den uka du forventer el. 5 dager før, og 1 eller 2 etterpå." Jeg begynte også akkurat med el.tester og fikk samme resultat som deg :p Gleder meg til å følge dere alle videre denne perioden. Deilig å snakke med noen, når kjæresten blir lei.
Oh, her er det planlegging om å flytte ut og flytte inn i noe eget som hjelper å slappe av. Og endelig ting går i bevegelse så tror derfor jeg slapper litt av nå.
Ifølge flo appen så skal jeg ha el 10.10 neste uka! Så det kom i sjokk å få positive tester nå. Vi har ikke hatt så mye sex siste uka pga jobb, slitsomhet og familie besøk så føles deilig å lagt inn ekstra aksjer nå :dance011
Men nå er det spørsmål om dpo (lutealfasen?).. den er vanlighvis mellom 12-14 dager etter el... og jeg som har lange sykluser får tidligst mens cd30... tru om det blir annerledes nå? :cool14 Spennende å bli kjent med sin kropp på denne måte.

Hehe, helt enig det er deilig å få snakket med noen i samme situasjon og følelsene :smiley-ashamed008 har ikke lyst å plage kjærest med el.. litt redd prestasjonsangsten jeg :excited001
Lykke til med el jakten! Venter spent på oppdatering og bilder :computer005
 
Ja! Fikk dere lagt inn bra med aksjer? Du har ganske lang lutealfase du da? Når du fikk el nå og har IKM i uke 43? :)
Ja! Det ble litt av en sjokk å få det så tidlig... og er egentlig litt beskymret da lutealfasen skal være ganske fast 12-14 dager... og jeg har laaaamge sykluser, så appene sier ikm er uke 43og el egentlg neste uka.
Spent å se om jeg plutselig får en kort syklus, eller omjeg må snakke m legen om lang LF...
spent! :nailbiting:
 
Andre pp for min del etter sa, og første med el tester! Meget gøy å tisse på pinne as :laughing001
Legger du testing in i flo appen? Hvordan gjør man det? Den har nå enn så lenge ikke foreslått meg testing...

Er på cd 15... ser at jeg telte feil.. eller igår når jeg tog første test så var klokke over midnatt og jeg tog to tester på cd 15 :smiley-ashamed005 ikke lett å bli klok på testing , hehe. Hadde egentlig lyst å begynne m testing cd 10 (har laaange sykluser jeg) men glemte helt av det! :confused013
Har du lange sykluser? Når er ikm?
Leste her at gjuice skal man drikke før el, så lost cause for meg nå :smiley-chores020
Nei, ikke lagt de inn i appen enda, tenkte gjøre det når de begynner å stige litt :laughing002
Jeg har bare sykluser på 26 dager. Så EL bør vel være på cd11-12. Ikm er vel 22/10 eller sann
Hva med deg? :happy090
 
Ja! Det ble litt av en sjokk å få det så tidlig... og er egentlig litt beskymret da lutealfasen skal være ganske fast 12-14 dager... og jeg har laaaamge sykluser, så appene sier ikm er uke 43og el egentlg neste uka.
Spent å se om jeg plutselig får en kort syklus, eller omjeg må snakke m legen om lang LF...
spent! :nailbiting:
Ja, for min EL er jo neste uke :) er vel bedre med for lang enn for kort har jeg hørt! Jeg har kort, bare 10-11 dager. Så er litt redd der er derfor jeg mistet, men vi får se :)
 
Nei, ikke lagt de inn i appen enda, tenkte gjøre det når de begynner å stige litt :laughing002
Jeg har bare sykluser på 26 dager. Så EL bør vel være på cd11-12. Ikm er vel 22/10 eller sann
Hva med deg? :happy090
I følge fitbit så har jeg sykluslengde på ca 34-37 dager:facepalm: så det er kjempe rart at jeg skulle hatt el nå...

Legger ved bilde m mine tester. Siste tatt imorges kl 8.30 etter jeg har vert våken i en time (testetøsa koser seg):angelic: den nest siste tog jeg igår ca 17.40 da jeg trodde jeg fikk el smerter og den før det ble tatt 16.00.
Så jeg ser egentlig at den nest siste var vel sterkest av disse? Men samtidig jeg mistenker at ingen er positive nok til å nå lhtoppen... så kanskje den var før og jeg mistet den eller så er den fortsatt i vente :bookworm:
Fant nå ut kosn jeg legger ut el test i flo appen og la som positiv igår og då har den endret el idag og ikm 19.10! Men mine sykluser er lange og det er umulig at tr kommer så tidlig :nailbiting:
Blir nok å være i denne ikm gruppa tils noe annet er bevist :pompus: eller hvordan skulle du, eller dere andre tolket disse testene?

Skal nok ta en til i ettermiddag for å se om den blir svakere...

Ja, for min EL er jo neste uke :) er vel bedre med for lang enn for kort har jeg hørt! Jeg har kort, bare 10-11 dager. Så er litt redd der er derfor jeg mistet, men vi får se :)

Prøvde å lese på saken, men er lite info om det... leste at man kan forlenge LF med å ta B12 vitaminer...
men alt fra 10 til 16 (18?) dager er normalt:computer005 kunne det ikke være bruksanvisning for kroppen?!:banghead:
 

Vedlegg

  • FA311881-CF39-441F-8734-B53FDCCAE76F.jpeg
    FA311881-CF39-441F-8734-B53FDCCAE76F.jpeg
    462,4 KB · Visninger: 51
I følge fitbit så har jeg sykluslengde på ca 34-37 dager:facepalm: så det er kjempe rart at jeg skulle hatt el nå...

Legger ved bilde m mine tester. Siste tatt imorges kl 8.30 etter jeg har vert våken i en time (testetøsa koser seg):angelic: den nest siste tog jeg igår ca 17.40 da jeg trodde jeg fikk el smerter og den før det ble tatt 16.00.
Så jeg ser egentlig at den nest siste var vel sterkest av disse? Men samtidig jeg mistenker at ingen er positive nok til å nå lhtoppen... så kanskje den var før og jeg mistet den eller så er den fortsatt i vente :bookworm:
Fant nå ut kosn jeg legger ut el test i flo appen og la som positiv igår og då har den endret el idag og ikm 19.10! Men mine sykluser er lange og det er umulig at tr kommer så tidlig :nailbiting:
Blir nok å være i denne ikm gruppa tils noe annet er bevist :pompus: eller hvordan skulle du, eller dere andre tolket disse testene?

Skal nok ta en til i ettermiddag for å se om den blir svakere...



Prøvde å lese på saken, men er lite info om det... leste at man kan forlenge LF med å ta B12 vitaminer...
men alt fra 10 til 16 (18?) dager er normalt:computer005 kunne det ikke være bruksanvisning for kroppen?!:banghead:
Kanskje du bare har hatt tidlig EL da? Synes også den nest siste ser sterkere ut. Last ned glow appen. Den har sann som «analyserer» testene for deg. Om den er positiv eller ei. Tror jeg. Har ikke fått testet den ut ennå, men fikk litt hjelp av en annen her på forumet. :oops: Men jeg hadde nok tydet den nest siste som positiv. :bored:
For min del mener appene at jeg skal ha EL alt fra 3-5 dager. Og min EL test på morgenen i dag var nesten helt hvit. Men likevel kjenner jeg at ting skjer i venstre eggstokk. Helt merkelig, kjent det siden cd1. :eek:
Bare håper at de blir positive en dag, tenk om jeg ikke har EL da? Kriiise. :mad:
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. De som blir gravide etter en tur på byen. De er gode :laughing002
Akkurat kjøpt inn grapefrukt juice. Prøver alt prøves kan :hug007
 
Kanskje du bare har hatt tidlig EL da? Synes også den nest siste ser sterkere ut. Last ned glow appen. Den har sann som «analyserer» testene for deg. Om den er positiv eller ei. Tror jeg. Har ikke fått testet den ut ennå, men fikk litt hjelp av en annen her på forumet. :oops: Men jeg hadde nok tydet den nest siste som positiv. :bored:
For min del mener appene at jeg skal ha EL alt fra 3-5 dager. Og min EL test på morgenen i dag var nesten helt hvit. Men likevel kjenner jeg at ting skjer i venstre eggstokk. Helt merkelig, kjent det siden cd1. :eek:
Bare håper at de blir positive en dag, tenk om jeg ikke har EL da? Kriiise. :mad:
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. De som blir gravide etter en tur på byen. De er gode :laughing002
Akkurat kjøpt inn grapefrukt juice. Prøver alt prøves kan :hug007
Hahaha, ja, tenk å ha sånn flaks om å bli gravid, og ikke minst bære fram, etter en bytur! :meh:

Takk! Laster ned appen nå...

Lykke til med juicen, drikker den neste pp hvis ikke klafer nå as :happy:
 
Fikk litt ordning på el testene... tog en nå og den virker mye lysere... så el var nok igår kveld/natt
Skal laste ned glow appen for hjelpeanalyse :pompus: så spørs om jeg må til annen ikm gruppe... hmmm...

Håper det var igår jeg... og at det er nok m innlagte aksjer, fordi det måtte jo skje at mannen skadet seg på jobb idag! Da blir det ikke flere aksjer rundt denne el:dead:
 

Vedlegg

  • 6CCC3A95-76C6-432B-9E15-1681A880C85E.jpeg
    6CCC3A95-76C6-432B-9E15-1681A880C85E.jpeg
    755,2 KB · Visninger: 48
De glow app var jo litt artig :gen014 Etter teste analyse så påstår den at el var igår og jeg er 1Dpo idag! :smiley-bounce016 Blir nok ikke flere aksjer på oss så håper det holder!

Med dette så flytter jeg t ikm 42... men jeg blir nok titte innom for å heie på dere alle! Masse lykke til alle sammen, håper det blir mange positive gr.tester her snart! :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 229F7887-2E14-484F-A904-C8B01E3E8321.jpeg
    229F7887-2E14-484F-A904-C8B01E3E8321.jpeg
    136,7 KB · Visninger: 48
Hvordan går det med dere andre? Her har det vært el-slim i flere dager, men veldig negative el-tester. Veldig redd for å få en veldig kort lh-topp og gå glipp av el. Ikke begynt prøvingen aktivt enda, men tenker å begynne i kveld kanskje. Håper vi får gjort det vi kan for at sjansen blir størst mulig, men er ikke alltid så lett å få til :wacky:
 
Hvordan går det med dere andre? Her har det vært el-slim i flere dager, men veldig negative el-tester. Veldig redd for å få en veldig kort lh-topp og gå glipp av el. Ikke begynt prøvingen aktivt enda, men tenker å begynne i kveld kanskje. Håper vi får gjort det vi kan for at sjansen blir størst mulig, men er ikke alltid så lett å få til :wacky:
Alle mine app’er viser EL forskjellig. Alt fra om 2 dager til 5.. så her er det veldig utvist. Hahah!
Men EL testene er så negative de kan bli. Første pp jeg prøver med EL tester, kjenner jeg er litt redd for at jeg ikke har EL :dead:
Har aldri noe EL slim, så kan ikke merke noe der. Men fikk murringer i venstre eggstokk dagen etter tr, så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen nå. :arghh: Når har du ikm? ;)
 
Alle mine app’er viser EL forskjellig. Alt fra om 2 dager til 5.. så her er det veldig utvist. Hahah!
Men EL testene er så negative de kan bli. Første pp jeg prøver med EL tester, kjenner jeg er litt redd for at jeg ikke har EL :dead:
Har aldri noe EL slim, så kan ikke merke noe der. Men fikk murringer i venstre eggstokk dagen etter tr, så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen nå. :arghh: Når har du ikm? ;)
Forvireende! Men bare å sette igang da! :D tror IKM er 23.10 ifølge natural cycles appen.
 
Forvireende! Men bare å sette igang da! :D tror IKM er 23.10 ifølge natural cycles appen.
Ja, veldig. Begynner i dag med aksjer tenker jeg, men forvirrende når EL testene har null stigning også. Jeg har ikm 22 eller 23 selv, så det kan vel ikke være mange dagene til EL banker på døra. Håper jeg!! :chicken::chicken::chicken:
 
Back
Topp