ikkje stresse, ja for det er enkelt..

x1xiza

Glad i forumet
Eg lurte på ein ting..mangen her forteller at dei har blitt gravid når dei sluttet å prøve..fordi ein ikkje skal tenke og stresse liksom...
men KOR MANGEN HER HAR BLITT GRAVID NÅR DET ER DET EINESTE SOM HAR STÅTT I HODET PÅ DERE?? mangen har jo tatt hostesaft no, og eg rekner med at alle dere tenker mykje på det og bli gravid...ER VEL HÅP FOR OSS SOM LIDER AV EKSTREM BABYSYKE OGSÅ VEL? [;)]

ja, håper det er håp for oss også. jeg klarer ikke å ikke tenke på det ihvertfall.. selv om jeg prøver noen ganger, det er ikke så enkelt...

samme her, eg tenker på det heile tida no, STØRSTE GAVEN I LIVET!! [:)]

ja, det sier jeg meg enig i. jeg har så lyst på baby og da er det ikke enkelt å ikke tenke på det. selvom det kan være noe i det

ja eg tror også at det er noke i det, men også at det ikkje trenger å vera avgjørende om ein tenker masse på det..mangen her har jo blitt gravide på hostesaft kuren hehe, og eg tror ikkje dei drakk hostesaft fordi det var godt...[:D]

hehe, nei.. noen sier det smaker som tyrker shot.. og noen sier det er pyton. men det får jeg selv merke om noen dager.. håper det virker! en kan jo begynne å lure, mange har jo blitt gravid når de har tatt hostesaft.

ei forsking gjordt i USA no skal visst vere gode beviser på at den funker! HÅPER EG OGSÅ, for eg syntes ikkje den var god iallefall[:'(]

Jeg tror igenting på det å slutte å prøve eller ikke tenke på det...Når du er klar og har lyst å ha barn,du føle det i hele kroppen!!Det er umulig å slutte å tenke på det....Dessuten så har jeg mange venner som prøvde og bli gravid...planlagt til hver eneste detalje....Bare stå på og prøver...Lykke til!!!

TAKK!! oppløftende ord!![:D][:D][:D]

heilt einig godhjerta! skal gå tilbake til sofaen eg no...huff det er kjedelig! og sånne smerter i heile kroppen, og kramper i magen[:(]

DET ER SELVFØLGELIG INGENTING SOM HETER AT DU BLIR GRAVID HVIS DU IKKE STRESSER OG IKKE TENKER PÅ DET[&:] FOR ENKELTE MÅ DET PLANLEGGES DET Å BLI GRAVID, OG DA MÅ DU JO TENKE PÅ DET[8|] JEG TROR JEG SKREV TIL DEG NOE OM IKKE Å STRESSE. MEN JEG MENTE IKKE AT DU IKKE SKULLE TENKE PÅ DET HELE TIDEN. (FOR DET KLARER DU IKKE). DET JEG MENTE VAR AT DU MÅTTE PRØVE Å GJØRE PERIODEN TIL EN KOSESTUND OG IKKE GJØRE SEXEN TIL NOE PLIKTOPPFYLLENDE[&:] DET GJORDE JEG OG MANNEN MIN, HAN BLE STRESSA (OG DET ER JO IKKE BRA FOR EN SOM SKAL PRESTERE NOE.....) OG JEG BLE STRESSA NÅR HAN IKKE "PRESTERTE"[&:] SÅ DAGENE SOM SKULLE BRUKES TIL SENGEKOS OG JOBBING MOT ET FELLES MÅL, BLE DAGER MED STRESS OG SMÅKJEKLING[&:]

ja det forstår eg[:D] eg tenker på det heile tida, vart liksom litt tull med det at me måtte gjere vår plikt, men aldri noke stress sånn, og han presterer alltid[;)][:D][:D]
TAKK FOR GODE ORD!

Tror det er håp for deg Iza.. tror du er gravid allerede, jeg..

men uansett så må du ta deg en tur inn på senga nå, og slappe av litt... Se på en film UTEN unger i, eller no sånn[;)]

Jeg ble gravid selv om jeg tenkte på det HELE tiden! Med hostesaft og EL-tester gjorde jeg ikke mye for å ikke tenke på det for å si det sånn! Så det går ann![:D]

ja eg har deg som forbilde pebbles[:D][;)][:)] men desverre så har eg menssmerter..så håpet minker idag...fortsatt ikkje mens altså men...[&o] jaja gir ikkje opp [:)]

krysser fingrene trine!!! [:D] ja pebbles gir oss med babysyke håp!!!!

Bra jeg kan spre litt håp! Men Iza, det kan være du er gravid selv om du har menssmerter, jeg var helt sikker på at mensen kom siden jeg hadde så menssmerter.... LYKKE TIL!!! Og du Trine82, håper det sitter nå når du skal drikke både Grape frukt juice og hostesaft!

Heisann....

Hva går denne hostesaft kuren ut på, og er det noen mulighet for at det virker?? Nå ble jeg veldig nygjerrig og lysten på å prøve. Er lei av å prøve uten at noe skjer nå. Tenker også på det ganske så mye, så og si hele tiden. Du kan trygt si at jeg er temmelig verpesyk [;)] Folk er på oss hele tiden om når det er vår tur, hadde det vært opp til oss hadde det vært en baby i hus for lenge siden......Huff, huff prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett når det er babyer og gravide rundt meg stort sett hele tiden[:o] Så får hive meg på denne hostesaft kuren og håpe på at denne kansje gjør susen, forstod den ikke smakte så godt, men virker den er det vell ganske så verdt det[:)]......

Fy f.... den grape frukt juicen er ikke god.. Men skal ha det i meg noen dager til... Hostesaften begynner jeg å bli lei... Venter bare på EL nå.. Får ikke pos EL test... Men når jeg målte temp idag var den veldig lav... Så kan hende det skjer noe snart....

Back
Topp