ikkje stresse, ja det er lett..

x1xiza

Glad i forumet
Eg lurte på ein ting..mangen her forteller at dei har blitt gravid når dei sluttet å prøve..fordi ein ikkje skal tenke og stresse liksom...

men KOR MANGEN HER HAR BLITT GRAVID NÅR DET ER DET EINESTE SOM HAR STÅTT I HODET PÅ DERE?? mangen har jo tatt hostesaft no, og eg rekner med at alle dere tenker mykje på det og bli gravid...ER VEL HÅP FOR OSS SOM LIDER AV EKSTREM BABYSYKE OGSÅ VEL?

Det er utrolig mange som blir gravid etter at de hadde gitt opp. Har hørt om flere som ble gravid mens de sto i adopsjonskø. Venninna mi ble utredet etter å ha prøvd vel et år, og fikk beskjed om at det 99%sikkert at hun ikke kunne bli gravid på vanlig måte. De ble satt i kø for prøverørsbefruktning,og to måneder etter ble hun gravid likevel. Hun sier selv at da hadde hun sluttet å tenke på det. Så det er nok noe i det. Har vært i samme situasjon selv, og husker at jeg opplevde det svært irriterende at folk sa det. Jeg sa at jeg også trodde det var noe i det, men om de kunne gi meg oppskrifta på hvordan jeg skulle klare la være å tenke på det? Da ble det stille! For det er umulig å klare å koble det vekk i den fasen. Slik opplevde i allefall jeg det.
Får sånn medfølelse med alle som sliter...

TAKK[:)]

Hei Iza! Jeg var kjempestressa, hadde jo prøvd lenge... men så samboeren min i juni, at nå prøver vi ordentlig! [;)]. Da ble jeg kjempegira! Så den måneden sto vi skikkelig på.. og tro meg, det var det ENESTE jeg tenkte på, kjøpte babystart test og el tester... 18.juni stod vi med en positiv graviditets test i hånda! [:D][:D][:D]

ÅÅÅÅÅ SÅ KJEKT!!! DÅ ER DET IALLEFALL HÅP FOR OSS SOM IKKJE TENKER PÅ ANNET DÅ[:D][:D][:D]

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Skjønner at det må være utrolig frustrerende å høre at det er bare "å gi opp" eller "slutte å tenke på det" så ordner det seg.... har en venninne som skal begynne sin 3 runde med prøverør nå og det er tøft å holde motet oppe og ihvertfall når man blir pepret med sånne historier.. men det er johelt utrolig mange av dem da? Har noen bekjente som adopterte - bare for å bli gravide nesten med engang bebisen var i hus? Og det etter prøverør og diverse? Sprøtt.

Jeg tenkte ihvertfall på det HELE tiden... og tenkte at jeg ikke skulle gjøre det.. MEN som du sier HVOR lett er det???

HÅPER DET FLAKSER SEG FOR DEG SNART!

TAKK!! [:D][:D][:D]

Det kommer nok helt sikkert til å gå bra for deg! Jeg var kjempenegativ en perioden, og tenkte bare at jeg som ønsker det såå sterkt, får vel aldri noen baby.. og andre blir jo gravide bare de spiser middag med en fyr! Men så skjedde det altså! Jeg kan ikke gi deg noe annet råd... Ønsker deg i hvert fall masse lykke til, håper det treffer snart [;)]

TUSEN TAKK!!!!! [:D]

hei,er ikke altid lett det der,jeg blir ikke gravid når jeg virkelig prøver,da er det akkurat som om kroppen min blokkerer alt. men når jeg tar det med ro og tenker på andre ting(skjer det så skjer det) da skjer det oxo[:D] har aldri prøvd hostesaft. tror det er viktig og ikke bli for besatt av tanken på barn,ta det heller med ro så skal du se at det ordner seg for dere oxo[;)]

Denne gang var jeg SUPER opptatt av å bli gravid, og var skikkelig deppa fordi jeg trodde syklusen min var på tulltur..Men jammen slo det ikke til..

Men forrige gang klaffet det ikke før jeg sluttet å fokusere på det..

takk, du er herved også eit forbilde for meg[;)] som pebbles er[:D] gir oss med EKSTREM BABYSYKE HÅP....[:)]

Back
Topp