ikkje så heldig nei

x1xiza

Glad i forumet
tok testen no..NEGATIV[:@][:(][:(]
føler meg berre sinnsykt DUM no, eg har jo gått og kjent på alle symptomer i 1 veke , som heilt sikkert kjem av desse FORBANNA systene (små vannblemmer , men gyn. sa det sku gå bra ) eg har på eggstokken[:@]
og at eg er skikkelig forkjøla[:(]

Sorry at eg ikkje hadde noke god nyhet å komme med kjære venner, LIVET ER IKKJE RETTFERDIG[:(]

går og legger meg igjen eg[:(][:(][:(]

fekk hjelp av vår gode moderator til å fjerne smilifjeset som absolutt ikkje sku vera i den overskrifta.

Huff, ikke greit dette her nei.................... Får håpe det skjer noe i neste forsøk da [:D] Kan jo hende testen ikke slår ut med en gang også. Går an det, du kan jo ta en ny en om ei ukes tid sånn for sikkerhets skyld? Lykke til!!!

Nei og nei, og jeg som hadde så gode følelser på dine vegne!! Håper du fikk sove igjen og ikke bare ble liggende og tenke... Men tanta har ikke kommet enda? Lykke til videre i allefall! Tenker på deg!

Dette var ikke mye moro[:(] Vi tenker på deg og krysser alt til neste gang! Mager trøst, men....

TAKK[:)][:)]

veit ikkje kva eg sku gjordt uten forumet no, min mann er på jobb ( offshore ) så det vart vondt å ta dette aleine, men kan jo ikkje gi opp[:)], føler meg berre så UTROLIG DUM![&o]

eg fekk sååå mangen symptomer, og trodde at det kunne ha klaffet[:(] men kroppen berre lurer meg[:(][:(]

Eg skal til gyn. igjen 10. okt, kanskje eg får hjelp då, pga av desse små vann blemmene på eggstokkene, som nok er med på å stenge veien for sædcellene..[:@]
Og eg har sagt at min mann MÅ slutte å røyke, for me trenger super sterke sædceller når mine forbanna eggstokker er litt trange! [:'(]

TAKK FOR ALL STØTTE!!!

har ikkje fått mensen enda nei..men den kommer nok..brystene kjennes som dei skal sprenge, og det er vondt i magen så..[:'(]

Var det bare testen som var negativ, eller har tante også kommet?
Jeg vil så gjerne at det skal klaffe hos deg og!!!!
Klem

takk[:)] les eit hakk opp[:)]

Vi må ha skrevet samtidig... [:)]

jepp[:)] eg tror kanskje at tanta kommer no[:@] men då kan eg iallefall sjå positivt på at eg har funnet ut meir korleis syklus eg har kanskje..og at eg har lært meir om tegn igjennom syklusen, sjølv om eg ikkje fekk positive EL tester då. Eg får ta det opp med gyn. 10 okt[:)]
veit ikkje kortid me får prøvd igjen, for me skal til mamma og dei rundt ca neste eggløysing, og sida min mann jobber offshore så klaffer det ofte dårlig..men ME GIR IKKJE OPP, og eg må berre prøve å smile idag også, hjelper ikkje å sette seg ned å gråte iallefall[:)]

æsj så dumt Iza! La oss håpe at det var litt tidlig for deg å teste enda! Skulle det nå gå sånn at tante kommer så må du ikke miste motet!

takk pebbles! [:)] er liksom så lite eg får gjordt frå eller til no, så eg lover å tenke positivt, og me prøver berre videre, ein dag klaffer det nok for oss også[;)]

Kjære iza,det var leit at det ikke klaffet.Det går vel ann å "trimme"selv om du er hos moren din? Det er ikke alle barn som er laget i sengen vet du....Nr.2 hos min bror er faktisk laget på en skitur,i friluft ,i januar....Er det vilje er det vei.(guttungen er nå 10 år og veldig glad i å gå på ski......)
Den jeg venter er mest sansynlig kreert på en fjelltur....Det er litt morsomt,etter sengevals i så mange år,så får "lille fjelltur"-store konsekvenser.
Lykke til -det klaffer snart.Det er jeg helt sikker på.

hehe[:D] morsom historie[:D] hehe[:D] TAKK[:)]

Går det ann å bli smittet av forkjølelse via en datamaskin?
Hoster,nyser,snørra renner-i tillegg er jeg kvaaalm!
(tror du kansje har smittet meg Iza,i så fall vil jeg smitte deg tilbake med årsaken til kvalmen!)-Prøver å bestille en stork til deg med leveranse om ca 40 uker.

Jeg og er veldig tett i nesen, snørra renner og jeg nyser hele tiden. Men jeg er nok ikke forkjølet, leste en plass at dette er normalt når man er gravid (pga slimhinner som utvider seg tror jeg). Så vi må nok bare leve med det![:D]

Godt å høre at du tar det så fint Iza.. men ikke gi opp håpet før tanta kommer, da[;)]

hehe[:D] søt du er Micamor[:)] TAKK FIORELINA!!! får trøst hos mamma på msn eg no[:)] det går så fint atte[:)]

Ja det var trist...

Det kommer nok et lite troll til deg og. Bare ikke gi opp!

Back
Topp