ikkje koseli

nemi.marselia

Forumet er livet
måtte ut å spikre en del a altanen orntli fast sånn ijænn (vinden har røkka dein laus) sånn at dein ikkje blei blåst av å oppå bilen.
huff førr ett vær

Blåser masse her hos oss... Høres ut som om parabolen snart revner av veggen, dårlige tv signaler også når det blåser som dette...

Dere opplever nok mer vær enn det vi på østlandet gjør, ja. Her er det mildt i dag, men ikke noe vind. Er sjelden storm her. Kanskje 1 gang i året eller noe.
Jeg synes det er spennende med mye vær jeg, men en blir vel kanskje litt lei når en opplever det for mye?[:)]

Er pyton når det blåser sånn bor selv i høyden og vinden merkes godt idag [>:]

Uff. kjedelig da. Håper det blir bedere i morgen,.

sku vel egentli ha blitt vant t dettan været, vi har d nu ofte nokk.
måtte ut å spikre meir på altanen i dag (hadde d vel litt travelt i går sia d regna å va mørkt) men nu ska dein holle[:@]

I natt, eller rettere sagt i morges, våknet jeg av at mannen min stod og kikket ut av soveromsvinduet. Da jeg spurte hva det var sa han; Nå kommer den snøskuffa til å blåses rett over bilen, og så gikk han og la seg igjen.. Klokka var 5 om morgenen, det hørtes ut som om vi satt inne i en orkan, og jeg klarte ikke å sovne igjen... ikke før rett før jeg måtte stå opp. Fant ting på litt andre plasser enn vi har satt dem ute, men ingen skade skjedd....

Back
Topp