ikkje i form..

x1xiza

Glad i forumet
eg fekk sånne skikkelig vonde smerter i magen idag..eg er ikkje i form, er så forkjøla også, verker i halsen og kroppen. [:'(]
Men denne stikkinga i magen..huff og brystene mine er sååå vonde og virker litt større...
magen trekker seg liksom innover, små kramper..kan dette vera positive tegn, eller noke farlig?

hei!
vet ikke hva dette kan være jeg,vile bare si at du må huske på å passe på deg selv[:D]
klem sstine

takk[:)]

fy f...så brystene verker! AU[:'(] kan jo nesten ikkje vera borti dei.

hei iza. åssen er formen din idag?

er nok det samme idag også...ikkje i form ...TAKK for at du spør[:)]

Jeg krysser alle mine fingre for at det er en liten spire som gjør at du ikke føler deg helt bra
[;)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

takk , litt i tvil no faktisk..menssmerter...ingen mens enda så er vel håp men..[&o]

Hei iza! Jeg hadde (og har fortsatt) helt sykt vondt i brystvortene en stund før jeg testet positivt. I tillegg hadde jeg menssmerter, så jeg var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet! Men dette var tydelig tegn på graviditet, så da kan det være det hos deg også! Riktig lykke til, og god bedring fra forkjørelsen![:D]

tusen takk min venn! [:D] som sagt du er eit forbilde[;)]for meg [:D]

sku liksom slappe av foran tv men neida...rastlaus eg..men burde sove snart..
korleis er magen din pebbles, hard? endra noke form? oppblåst?

Det er ikke noe gøy på tv`n i kveld! Mannen min ser på en si-fi film som jeg ikke har sansen for. Magen min er uforandret, men jeg er kraftig så da ser man det ikke så fort tror jeg. Jeg har mye luft i magen, og det er litt plagsomt. Raper en del, og det pleier jeg ikke å gjøre! Ler hver gang jeg raper...[:D]

[:D] eg liker heller ikkje si-fi filmer, ikkje star trek og sånt tull iallefall! brystene mine blir verre og verre..hatt det sånn i 5 dager no..eg får nesten alltid vondt i puppene før mensen, men ikkje så vondt, og maks 2 dager kanskje...er såååå spent!!!!

Er det brystene som er ømme eller er det brystvortene? Hos meg er det brystvortene, de kjennes såre ut! Spurte mannen min om han har forskynt seg i søvne, men det hadde han visst ikke...[:D]

hehe, jeg har vært borti at sambo har forskynt seg i søvne, men han nektet da jeg spurte om det, spent på hva han drømte [:D]

vondt i brystene, men brystvortene svir liksom... MORNINGS FORESTEN[:D]

SØTE DU SOM TENKER PÅ MEG! TAKK!!![:D] eg tror faktisk at den blir negativ..lurer på å teste i morgo, men veit ikkje om eg tør...

Jo, test i morra! Jeg er så spent nemlig! Har du stabil syklus?

Back
Topp