Ikkje hemmelighet, men fortell

Eg kan og bite meg sjølv i tærne, ikkje at eg gjer det altså...( minte meg på ei venninne av meg som pleide å bite av tåneglene sine i samlinga på skulen, skjer med verden?? ) Rulle med magen kan eg og, ganske kult egentlig. Hater å gå aleine på shopping, i tilfelle eg møter på nokon kjente som eg ikkje er så fan av..Ser da som regel en anna vei eller snur.. FY meg.
 
Hater ikkje å shoppe aleine, men liker ikkje det dersom erkefiender går sammen med nokon og eg går aleine :p
 
Eg kan og bite meg sjølv i tærne, ikkje at eg gjer det altså...( minte meg på ei venninne av meg som pleide å bite av tåneglene sine i samlinga på skulen, skjer med verden?? ) Rulle med magen kan eg og, ganske kult egentlig. Hater å gå aleine på shopping, i tilfelle eg møter på nokon kjente som eg ikkje er så fan av..Ser da som regel en anna vei eller snur.. FY meg.
Elsker nicket ditt!
 
Skal vi gjøre oss ferdige her? ;)
 
Så ikke alle de siste :p Tenkte bare siden Krica får spaserer snart :D Hvem er så denne anden? :D
 
Det er en veldig møkkete badeand :p
 
Hihi :p Orker ikke sjekke, men er det noen som er på den skjulte gruppa også?
 
Tror ikke hun har augustbarn men svarte litt på slump :p
 
Har du mange erkefiender? :p
Nei :):) ho ho :) kun eit par frå vgs ;) ein narko Dealer og xdama hans :D laga så stor gjeld.... Neida, krangla med xen hans, og det ville han ikkje ha noke av :p så eg har vert i "kamp" med begge to :p men som sagt, vgs drama, så ikkje slik at eg bærer nag og er sure på dei... Men det er dei einaste uvennene eg har :p som eg veit om :p
 
Haha, ja, alle har vel noen man prøver å unngå :p
 
Jeg har en kvise på skuldra :s Æsj. Det er det ingen som vet :p Kom med mensen!
 
typisk mensen å dra med seg endå meir f..skap!

Eg har begynt å banne oftare, og det er såå stygt!
 
Back
Topp