Ikkje hemmelighet, men fortell

Jeg liker ikke ost, melk eller smør :p
 
jeg tørr ikke tråkke på komlokk pga et mareritt som barn at mn søster datt ned i et og kom opp som en morderskygge
 
Jeg elsker ost og melk :p Haha

Men jeg liker ikke potetgull. Gi meg heller en ostepop eller torillachips!
 
Potetgull generelt. Synes det er så fettete og ekkelt! Kan til nøds gå hvis jeg ikke har tortillachips og har veldig lyst på dip ;)
 
Ååj, jeg elsker potetgull! Tror ikke jeg hadde overlevd uten! :p
 
Jeg liker å pitle mellom tærne på jakt etter sokkelo :eek: Haha
 
Det gjør jeg på snuppa :p og plukker støv mellom fingrene, og i valkene rundt håndleddet :p
 
Haha :) det samme gjere J :p han MÅ ta vekk rusket, og det kan ikkje vente :p og nokon gonger ser døv ut som han riktig kose seg :g
 
Elsker å klemme kviser. :p
 
Haha :) det samme gjere J :p han MÅ ta vekk rusket, og det kan ikkje vente :p og nokon gonger ser døv ut som han riktig kose seg :g

Venninna mi var også sånn på hans alder, og slengte en gang foten på bordet på kafé, dro av sko og sokk, og pitlet lo :)

Å kneppe kviser er noe som må gjøres, men som jeg overhodet ikke liker :p Noe av det ekleste jeg vet er når folk liker å kneppe andres kviser :s Spyr!
 
Venninna mi var også sånn på hans alder, og slengte en gang foten på bordet på kafé, dro av sko og sokk, og pitlet lo :)

Å kneppe kviser er noe som må gjøres, men som jeg overhodet ikke liker :p Noe av det ekleste jeg vet er når folk liker å kneppe andres kviser :s Spyr!
hahaha;P Eg synes det er kjekt:p Spesielt på min kjære, finnes jo ikkje vondt for meg:p hahaha:D
 
J er forresten truende til å gjere akkurat det samme;) Pitler lo akkurat der det passer han :p
 
Æsj :p Jeg kommer aldri til å kneppe på andre :p

Men jeg elsker å lukte på tåfisen til Nora da :D Hun lukter skikkelig mye tåfis, altså!! :p
 
Liker ikke å klemme andre sine kviser bare egne. Er allikevel glad hvis de holder seg borte. :p
 
Plutselig?
Vi bada Nora rett før legging en dag, og da jeg amma ca 3 timer etterpå kysset jeg henne litt på tærne og de var skikkelig sure allerede! :p Hvordan skal dette bli i sommer, tro? :p
 
Back
Topp