Ikkje hemmelighet, men fortell

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Noko om deg sjøl, som folk her sannsynligvis ikkje veit :D stort eller smått :)


Eg..... Har "tvanstanke" om å telle ting. Teller stoler, bord, vegger, vindu, biler, hjul, dører, kroppsdeler osv.. og så stokker eg orda i oversettelsesteksten, så det blir annakvart stort - lite ord :p
 
Når jeg er ute sammen med andre sørger jeg bestandig for å ha fluktmuligheter tilgjengelig til enhver tid.
 
Ja, og kan jeg ha klar bane så foretrekker jeg det.
 
Jeg må alltid sove nærmest døra. Av slike uvanlige ting så kan jeg skilte med å ha møtt paven (han før han som nettopp gikk av) og blitt velsignet av han. :D
 
oi bodil slik er jeg også. og er det ingen fluktveier så blir jeg veldig stresset, kan ikke snakkes til og nærvøs.
jeg liker ikke store folkemengder, ikke for at jeg har sosial angst, men jeg har stor grense på hva som er min komfortsone og liker ikke folk nærme meg. takkler ikke om noen snakker til meg og er for nært, eller om noen sitter inntil meg. det går kun med typen og ha ner den eneste jeg har vært sammen med som har fått lov
 
Oj, det må vere slitsomt, marlen... Trudde du var sånn festjente, eg :p og på uteplasser er det jo ikkje mulig å unngå nærkontakt :p
 
oi bodil slik er jeg også. og er det ingen fluktveier så blir jeg veldig stresset, kan ikke snakkes til og nærvøs.
jeg liker ikke store folkemengder, ikke for at jeg har sosial angst, men jeg har stor grense på hva som er min komfortsone og liker ikke folk nærme meg. takkler ikke om noen snakker til meg og er for nært, eller om noen sitter inntil meg. det går kun med typen og ha ner den eneste jeg har vært sammen med som har fått lov

Kjenner det godt igjen ja :(
Hos meg er det sosialangst som gjør det, men, jeg jobber med det hele tiden, og har et par gode venner som driver "terapi" med meg hehe. Har totalt angst for fysisk kontakt, og blir helt skjelven hvis en av ungene kommer å gir meg en klem uten å si ifra først, vil ikke ha det slik, så disse vennene mine er veldig fysiske mot meg, stryker over armen, gir meg en klem ol. De har heldigvis blitt gode på å lese signalene mine og trekker seg fort unna hvis de ser jeg blir veldig ukonfertabel. Målet er å klare å slappe litt mer av og iallefall slutte å skjelve sånn.
 
Jeg møtte veggen for noen år siden, og har etter det slitt med de samme tingene som Bodilmor nevner her. Utrolig slitsom periode hvor jeg var redd for omtrent alt! Men heldigvis har tid (og mye jobbing med med selv) gjort underverker :) Jeg gikk fra å være en som elsket oppmerksomhet til å helst ville gjemme meg bak gardinene ;) Hehe. Har kommet frem fra gardinene igjen nå, altså! :)

Ellers kan jeg jo si at jeg kan faktisk bite med selv på storetåa når jeg vrir hele foten bakover rundt ryggen, på en måte. Vanskelig å forklare, men jeg har fremdeles ikke i løpet av hele mitt liv møtt noen andre som klarer det samme! :D
 
Jeg møtte veggen for noen år siden, og har etter det slitt med de samme tingene som Bodilmor nevner her. Utrolig slitsom periode hvor jeg var redd for omtrent alt! Men heldigvis har tid (og mye jobbing med med selv) gjort underverker :) Jeg gikk fra å være en som elsket oppmerksomhet til å helst ville gjemme meg bak gardinene ;) Hehe. Har kommet frem fra gardinene igjen nå, altså! :)

Ellers kan jeg jo si at jeg kan faktisk bite med selv på storetåa når jeg vrir hele foten bakover rundt ryggen, på en måte. Vanskelig å forklare, men jeg har fremdeles ikke i løpet av hele mitt liv møtt noen andre som klarer det samme! :D

:eek: Skjønner hva du mener tror jeg. Hørtes slangemennenske ut, og ville ikke falt meg inn å prøve en gang. :p
 
Måtte prøve, har ikkje nubbe sjans... Kanskje etter at ei har prøve jillian sitt jogakurs:)
 
Klarer ikke helt å se det for meg...

Yogakurset til Jillian derimot, det har jeg kikket på, og vurderer det sterkt :D
 
møtte veggen selv og da ble det værre. vet ikke om det er sosial angst, for jeg slikter ikke med å møte nye folk eller å prate med fremmede. men fysisk kontakt. lillebror ville sitte oppå meg og kose og klemme og jeg holdt på å dø. måtte bare holde masken men noen ganger sprakk jeg og sa at han ikke kunne sitte oppå meg. håper jeg legger det av meg da S bli eldre
 
Etter denne runden med 30 days shred tror jeg nesten det får bli yoga! Konge om folk legger ut bilder ;)
 
Altså, av seg selv som prøver diverse yoga ;p
 
Blir neppe bilder av meg hehe, egner seg ikke på trykk :p
 
Jeg kan også bite på tærne mine :p Så kan jeg sleike meg på nesen, ta foten bak hodet (klarer ikke begge samtidig :p), rulle med magen og vri armen bak på ryggen i en rar posisjon :p
 
Back
Topp