Ikkje gravid lenger?? Bilde følger...

Mama23år

Mamma til gutt født juni i 2012.
Hei! Jenta som va på gravid i veke 6+4 her... Då legen berre fann en tom skygge. Ej he fortsatt symptom; kasta opp, kvalm, trøtt og ømme bryst.. Tok test i dag, veke 7+0, to tydelige streka som kom med EN GANG.

Kan fostere vere dødt likevel?? Forvirra.. :anyone
 
HCG'en ligger i kroppen en god stund etter SA, så tenker kanskje at det kan være det samme når det skjer? Jeg er usikker på om jeg har hatt en SA nylig, og den eneste muligheten jeg har akkuratt nå til å finne ut om det stemmer, er å dra til legen å ta blodprøve som blir sendt inn. Når den er testet så må jeg tilbake for å ta en til noen dager etterpå, så de kan se om nivået stiger eller synker. Synker det er det ett dårlig tegn dessverre:/
 
Dagens test -= 7+0.
På tidlig UL veke 6+4 sa lege at ej mest sannsynlig ville få en SA, fordi han såg berre en skygge uten hjerte... Han sa i bisetning at ej KuNNE vere tidligare ute enn veke 6.... Skal på Aual igjen no torsdag veke 7+4. Hååååpe ej fe sjå hjerte då?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    460 KB · Visninger: 63
Krysser fingrene :)

Har du fått mannen på gli ang gravid på ny? Og hvordan er psyken? Husker du hadde et innlegg om det :)
 
:) ej he de veldig bra no. Bjynde straks i jobb og e meldt opp til eksamen i klinisk sjukepleie til juni :)

Ej vart verkelig redd og lei mej på tidlig UL. Va overhode ikkje forberedt på at legen ikkje sku finne hjerte. Valgte tidlig UL nettopp for å virkeliggjøre graviditeten for mannen... Men de vart heller uvirkeliggjort for mej :/
Som sagt, ej vart lei mej.... Han vart letta :(
 
Back
Topp