Ikke vite kjønnet.

Tigermor

Gift med forumet
August 2018
Flere her som ikke vet eller skal vite kjønnet på lille i magen? :)

Vi skal ikke vite, og det er så fint og spesielt å knytte seg til lille helt kjønnsnøytral.
Har visst kjønn i tidligere svangerskap og det har føltes helt anerledes. Nå er det som om jeg knytter meg mer til selve individet i magen, på et vis. Veldig spesielt :love7

Har prøvd begge deler. Og foretrekker å ikke vite. Det er utrolig spennende når gullet kommer ut. Kjønn er ikke så viktig uansett. Selv om alle sier til oss "dere har jo en av hver fra før, så da er det ikke så nøye". Eh? Blir faktisk litt provosert. Hadde vært like morsomt å spennende å ikke vite uansett. Angret litt sist da vi fant det ut i uke 30... Kunne ventet 10 uker til.

Men så er magefølelsen min ekstremt sterk på hva jeg venter. Har hatt rett hver gang... Så tenker på babyen som jente inntil det motsatte er bevist.

Vi vet, men det hadde nesten vært litt godt å ikke vite når det første spørsmålet som kommer fra absolutt alle som får vite om det er «vet du hva det er ennå?»
Har lyst til å svare «en baby» hver gang, men tør ikke. :rolleyes:

Vi vet, men det hadde nesten vært litt godt å ikke vite når det første spørsmålet som kommer fra absolutt alle som får vite om det er «vet du hva det er ennå?»
Har lyst til å svare «en baby» hver gang, men tør ikke. :rolleyes:
Skal svare "enhjørning". :hilarious:

Jeg visste ikke med min første. Men de andre gangene har jeg fått vite. Syns det var bedre å vite. (Men uansett så er ikke kjønn er så viktig for meg) :)

Vi vet det ikke enda. Skal finne ut av det på 3D UL etter påske når brødrene skal få være med.
Visste det med første, men ikke med andremann. Var gøy å pine alle de nysgjerrige sjelene rundt oss :hilarious:
Jeg synes det er et himla mas om kjønnet. Vi har to gutter, og jeg er litt lei av mas om at nå må det jo bli ei jente, om ikke blir jeg kjærring :hilarious::hilarious:
For min del kunne jeg ventet til fødselen med å finne ut av det. Men brødrene er sååå nysgjerrige, så de fikk velge :)

Tror ikke folk helt vet hva de skal spørre om når de får vite at folk er gravide. Jeg er selv dårlig på sånt.

Snart kan man ikke spørre om noen ting... :hilarious:

Jeg så en video som forklarte alt mulig om kjønn og at det ikke kan knyttes til kjønssorganene. Ehm... Kjente at DET ble for komplisert for meg. :dead:

Sniker frå september

vi skulle egentlig få vite på OUL forrige uke, gledet oss helt enormt ! Men lille luringen ville ikkje legge seg riktig vei:hilarious: så da bestemte vi oss for å vente til fødsel! Blir spennende , er første :D

Skal begynne å si at vi venter en pirat/alien og vise frem beviset. :hilarious:

Fikk legen på ekstra ultralyd til å printe ut dette bildet til meg. Syns det er så morsomt. :rolleyes:

Vedlegg

• 20220407_180019.jpg
    20220407_180019.jpg
    766,4 KB · Visninger: 71
Back
Topp