Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke har vært verken til jordmor eller ultralyd? :)
Jeg har ikke stresset med noen av delene siden jeg har hatt sommerferie,
og VIPS så var jeg 22+4 :)
Har du ikke bestilt/fått legen til å bestille ul til deg heller? Det kan jo være ventetid? Jeg ville i hvertfall bestilt time ASAP, greit å komme inn og sjekke at alt er greit, både hos jordmor og ikke minst ul!
Vel har vært på ul til fastlegen min, men det var jo i uke 10(?) tror jeg.
Har min første kontroll time til Jordmor neste uke, men har ikke blitt bestilt time til ordinær ul time nei.
Som sagt, jeg har hatt sommerferie :P
Jeg håper alt er bra med babyen, og jeg kjenner jo mye liv hver dag, så derfor har jeg ikke beskymret meg så mye :)
Har jo vært gjennom dette 2 ganger tidligere så :)
Ordinær ul er jo frem til uke 21, så vet ikke helt hvirdan det blir med ul når du ikke engang har søkt om fødeplass. Merkelig av legen å ikke gjøre det da du var der i uke 10!?!
Ja syntes det var rart jeg og da, og spurte om det.
Men fikk beskjed om at jeg måtte få jordmoren til å ordne dette..
Men hun har jo hatt sommerferie så har ikke fått time til henne før neste uke, så får nå se da :)
Men jeg må jo ha en ordinær og en ekstra time, siden jeg har 2 premature barn fra før :)
Så jeg får høre med henne om hva hun sier neste uke da :)
Æ har vorre t legen en gang å på ordinær ul, ska t jordmora for første gang i neste uke, e da 23 uka Godt å få bekrefta at aillt e i orden, sjøl omd e 3 mann
ahh, flott at jeg ikke er alene :D
ska til jordmor 5 sept :)
Men etter aktiviteten i magen å dømme, så tipper jeg at alt er greit :)
Men ja, er jo beroligende å få sjekket opp på ul og, siden jeg har hatt uheldige svangerskap tidligere bare :)
Da har jeg endelig vært til jordmor :)
alt var ved det normale :)
Men siden jeg har kun født prematurt før, så fikk jeg vite at jeg har ett risikabelt svangerskap.
Men det regnet jeg jo med :)
Og jeg fikk høre hjertelyden for første gang, noe som var KJEMPE stas :D
Og fått haste ultralyd siden jeg ikke har vært der heller :)
Happy day <3 :D
Jenta mi kom i uke 32, og gutten kom i uke 35 :)
Fikk ikke time med meg, selv om jordmoren prøvde det :)
Men får brev neste uke om time uken etter :)
Ja, jeg gleder meg, vet jo hvor stas det er med graviditeten :D
Jeg bare elsker det (bare ikke de sure symptomene) :)