ikke UL før uke 21..........

feliz

Flørter med forumet
Har fått UL uke 21............var ikke dette litt seint????????Blir så lei meg, for hadde jo håpet å få det før.......litt irriterende syntes jeg..............Er Haukeland sykehus....Noen andre som har hatt så sent???????????

jepp skal ringe å høre i morgen m de....men det er SÅÅÅ irriterende!!!De kunne jo iallefall ha skrevet at pga stor pågang blir UL så sent...eller noe sånt....Vi skal jo slippe å passe på og ordne dette selv![:@]

Jeg ville også ringt å hørt, og funnet om de faktisk var klar over at du er i uke 21 når du får ultralyden.
Jordmora mi hadde glemt å si i fra om ultralyd til sykehuset, og i uke 16 begynte jeg å bli litt nervøs for at ho hadde glemt meg, så jeg ringte til ho, og da ble alt ordnet i en hast. Fikk komme inn ca en uke etter, virket som de var veldig nøye med at jeg skulle få det før uke 20 ihvertfall!

jeg hadde fått ul i uke 20. Jeg syns det var sent og ringte ullevåll, men de sa at man pleide å ha ul etter uke 18 + 2. De mente at det kanskje var tre dager etter at man vanligvis pleide å ha ul, men at det ikke hadde noe å si. De regner utfra menstermin og den trenger jo ikke være eksakt i det hele tatt.

hadde ul så sent med første mann, men denne gangen var jeg i uke 17...

men du kan trøste deg med at du sikkert får se mer når du skal på ul.

Jeg fikk UL i uke 21 denne gangen.. Ringte legen og spurte hvorfor, for trodde UL delvis ble tatt før uke 20 fordi man skulle ha mulighet til senabort hvis noe var galt med fosteret.. Fikk beskjed av legen om at d ikke var unormalt å få i uke 21, bare at det var lettest å ta mål av barnet og regne ut UL-termin mellom uke 18 og 20

Jeg hadde ul i slutten av uke 19 på Haukeland, jeg syntes det var litt sent.

Ville ringt opp dit og spurt om du kan komme til før. UL uke 21 er jo litt sent?

JIPPIIIIIIII!!!!Ringte idag til Haukeland..Fikk byttet til Uke 18.Var ikke noe problem.Ble veldig lettet, for vil jo ha det i denne tiden....................Så nå bare gleder vi oss.Tre uker å vente isteden for seks[:D]

Supert det da, da ordnet det seg jo[:)] Flott!

Back
Topp