Ikke tulle med...

Jeg tenkte ikke så mye på dette før i fjor heller. Har selv vert langtidsprøver og når jeg mistet i sa i fjor 31.mars, (altså dagen før vi alle skal lure hverandre) syns jeg plutselig ikke at det var så kjekt lengre. Så i år var jeg veldig hårsår, jeg delte faktisk det bildet på Facebook.
Kanskje jeg ikke er fult så hårsår neste år.

Jeg er så enig!
I dag så skal man ta hensyn til alt og alle, uansett hva man sier eller legger ut så kan man risikere å støte en eller annen gruppe med mennesker... Jeg synes man har blitt mye mer hårsår de siste årene, alt skal liksom måtte pakkes inn i bomull...

Enig! Enig! Enig!!!!!!
Fryktelig hårsåre vi har blitt!

Kan ikke tenke på alt og alle hele tiden. Jeg er ikke den som spøker med slikt selv, men reagerer ikke om noen andre gjør det. Selv om jeg prøvde en god stund selv og, og mistet en gang.

Om man skal tenke over alt som kan såre andre til enhver tid, så går det tilslutt kun utover en selv. Er til å bli gal i hodet av. Been there, done that...:p

Last edited:
Jeg får være den som risikerer å bli brent på bålet da, men jeg synes dette blir for drøyt. Hvis man skal ta hensyn til alle man potensielt kan såre så kan man ikke gjøre noe som helst.
Skal man la være å legge ut bilde av familien sin i et lykkelig øyeblikk, av hensyn til alle som har opplevd et vondt brudd med bf? Av babyen med besteforeldrene sine, av hensyn til de hvis foreldre ikke lengre er i live? Av gravidmagen sin, eller andre grvidoppdateringer, av hensyn til alle som har mistet?

Man er kanskje mer sensitiv for akkurat barnløshet her inne, men det er en million andre ting man kan risikere å tråkke langt ut i salaten i her i livet. Man kan ikke ta hensyn til alt og alle.
Du skal få slippe bålbrenning. Jeg tror veldig mange er enig med deg, men noen måtte ta det første steget :)
Jeg er enig med deg, man må kunne leve, tulle og spøke, skryte og syte over sitt eget liv uten å være redd for at andre blir tråkket på tærne.

huff ja jeg er helt enig! her har heldigvis ingen av fb vennene spøket med det som jeg har sett da :)

Jeg får være den som risikerer å bli brent på bålet da, men jeg synes dette blir for drøyt. Hvis man skal ta hensyn til alle man potensielt kan såre så kan man ikke gjøre noe som helst.
Skal man la være å legge ut bilde av familien sin i et lykkelig øyeblikk, av hensyn til alle som har opplevd et vondt brudd med bf? Av babyen med besteforeldrene sine, av hensyn til de hvis foreldre ikke lengre er i live? Av gravidmagen sin, eller andre grvidoppdateringer, av hensyn til alle som har mistet?

Man er kanskje mer sensitiv for akkurat barnløshet her inne, men det er en million andre ting man kan risikere å tråkke langt ut i salaten i her i livet. Man kan ikke ta hensyn til alt og alle.
Enig med deg!

Hør hør!!!

Selv som langtidsprøver så må jeg si meg veldig enig i dette :)
Agreed.
Det trenger ikke bety at man ikke tar hensyn til ufrivillig barnløse, når man gjøre en aprilspøk ut av det.

Jeg som tidligere ufrivillig barnløs har aldri tatt meg nær av slike aprilspøker. :)

Og for all del ikke bli gravid på ordentlig å fortell det til noen...da kan disse kvinnene bli misunnelige. Nei dette var tåpelig!
For ikke å snakke om å ønske seg et kjønn. Det er ikke lov! Nei, man kan tenke som så at livet ikke trenger å stå på vent bare fordi man selv sliter.

Back
Topp