Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: giggsy
Jeg trykker ikke. Så en film for noen uker siden om akkurat det der. [8D] Kom en mann på døra til noen og leverte en dings med en knapp inni. Om de trykket på knappen fikk de 1 million dollar (tror det var den summen) og så døde en person i verden som de ikke kjente. Det endte ikke bra selvfølgelig. [:-]
ORIGINAL: Linntendo!
Jeg trykker ikke. Så en film for noen uker siden om akkurat det der. [8D] Kom en mann på døra til noen og leverte en dings med en knapp inni. Om de trykket på knappen fikk de 1 million dollar (tror det var den summen) og så døde en person i verden som de ikke kjente. Det endte ikke bra selvfølgelig. [:-]
hehe den har jeg også sett!
ORIGINAL: toneany
ORIGINAL: Linntendo!
hehe den har jeg også sett!
Jeg så den også nylig, skjønte hva som kom til å skje da han mannen sa at eska ville bli gitt videre til noen de ikke kjente. [8D]