IKKE trykk på den røde knappen!!!!

barbapapa

Elsker forumet
Forskning sier at det klør i fingrene når voksne mennesker ser en knapp som man ikke vet hva går til....

[link=http://konkurranse.byggmakker.no/?guid=ee365dc1-4c83-9779-9eee-31c686927cb3]Ikke trykk![/link]

Vi får nok akuratt samme følelsen og lysten til å trykke, som barna våre får når vi sier til dem:
-IKKE gå i vannet!
-IKKE rør den blomsten
osv osv..

;)

Bare at om en holder musa over kan en se på linken som kommer frem nederst hva linken går til (adressa kommer frem) [:D]

Jeg trykker ikke. Så en film for noen uker siden om akkurat det der. [8D] Kom en mann på døra til noen og leverte en dings med en knapp inni. Om de trykket på knappen fikk de 1 million dollar (tror det var den summen) og så døde en person i verden som de ikke kjente. Det endte ikke bra selvfølgelig. [:-] 

ORIGINAL: giggsy

Jeg trykker ikke. Så en film for noen uker siden om akkurat det der. [8D] Kom en mann på døra til noen og leverte en dings med en knapp inni. Om de trykket på knappen fikk de 1 million dollar (tror det var den summen) og så døde en person i verden som de ikke kjente. Det endte ikke bra selvfølgelig. [:-] 

hehe den har jeg også sett!

ORIGINAL: Linntendo!

Jeg så den også nylig, skjønte hva som kom til å skje da han mannen sa at eska ville bli gitt videre til noen de ikke kjente. [8D]

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Linntendo!

Jeg så den også nylig, skjønte hva som kom til å skje da han mannen sa at eska ville bli gitt videre til noen de ikke kjente. [8D]

Hvordan film er det? [8|]

Om man går tur i parken f.eks så står der en bnek med et skilt, på skiltet står det NYMALT [;)]

Man mååå kjenne på benken [8D][8D]

Hvilken film var dette??[;)][;)]

Back
Topp