ikke TR enda

bertelure

Forelsket i forumet
nå er jeg på dag 35 og TR har ikke kommet enda... jeg har egentlig syklus som er på mellom 24-29... men det har skjedd en gang at jeg hadde syklus på 35, det vil tilsvare imorgen for meg. så jeg er litt spent på morgen dagen..men det kjennes liksom ikke ut som om hun skal komme heller, hmm.. det er liksom så merkelig at syklusene mine skal bli så lange når de aldri har vært det før. forrige syklus var på 26 og plutselig så er den på 34 eller mer... merkelige greier... måtte bare skrive det ned her jeg, sorry.... blir liksom så mye tanker når hun ikke har dukket opp + at jeg hadde bare negative el tester denne måneden.. men en vet vel aldri for det...

Ønsker deg masse lykke til! Krysser fingrene for at du ikke får TR de neste 9 månedene[:D] *klem*

Spennende at tanta ikke har dukket opp da bertelure! Krysser fingrene for deg! Det kan jo være rn huleboere som gjør at syklusen er lang. H*n sier "Her er jeg!"

Krysser fingrene for deg!

Klem, M

kan være det ja, en vet jo ikke. men jeg har liksom ingen graviditetssymptomer, litt øm i brystene kanskje og litt kvalm, men det kan jo være andre grunner å.. nå er jeg på dag 36... kommer trolig til å ta en test imorgen

Nei jeg har i alle fall lært en ting av disse 9 pp mine, man kan IKKE alltid stole på EL testene. Men så er det ikke hver mnd man har EL heller da!!

Men så slitsomt at ikke sykusen er som den skal....uff! Tungt [:@]

Håper tanta kommer snart, så det kan bli litt system på kroppen din!

Klem fra kathrine

takk for det!! vi får håpe[;)] det er lov å håpe

ja, men det er liksom så rart.. pleie jo å ha syklus på 24-29, helt til nå. jeg fikk jo TR da jeg gikk på u.skolen, det er jo ei stund sea.. plutselig nå så skal syklusene mine bli over 30 dager. hvorfor skal det skje nå liksom... greit nok hvis jeg er gravid, men hvis jeg ikke er det så er det så trist... begynne med pergotime da . prøve det

Men kansje du er gravid da????

Åååå det hadde vært supert [;)]

Vi får bare håpe det er det som forsyrrer syklusen din, har du ikke tatt test...siden du skal teste i morgen!

Lykke til i alle fall [:D]

Kathrine

har ikke testet nei, redd for å bli skuffet!! tester imorgen tidlig hvis ikke TR har dukket opp tenker jeg. hvis jeg fatter nok mot til å gjøre det. [;)] går det bra med deg og graviditeten da?

Jupp det går kjempe fint nå, laget en tråd på generell diskusjon i dag om hva som har skjedd på sykhuset i dag!

SÅÅÅÅÅÅ spennende å teste da!
Men jeg skjønner godt at du er redd for å bli skuffet, vært der flere ganger...[:@]
Men får håpe at det går bra meg deg på testen!
Gleder meg til å høre resultatet.

Klem

Ikke uvanlig at mensen "henger" seg opp av og til. Jeg har gått over tiden med opp til 3 uker uten at jeg var gravid... sorry at jeg sier det, men det er så kjipt å ha forventninger og så blir man så skuffet.

Stress, reiser, vektendring + en hel masse annet kan påvirke mensen!

Spennende!!!! Gleder meg til du logger på bertelure! [:)]
Leste på nettet en plass at INGENTING kan stoppe mensen dersom det har vært en el, men at stress, vektendring etc kan påvirke og forskyve el. Så tanta skal ikke komme mye senere eller tidligere enn 14 dager etter el uansett.

Lykke til!!!!! [:D]

vanskelig å vite med den kroppen noen ganger. jeg har ikke testet enda, tenkte jeg skulle vente en dag til. men jeg kom på en ting igår,fordi jeg var på VOLVAT til gyn undersøkelse for å se om alt var ok, da nevnte han at han så at jeg var midt i syklusen ca, det var for 3 uker sea, 13 oktober. da burde jo TR egentlig vært her...

tester kanskje imorgen, jeg tør nesten ikke teste, er så redd for å bli skuffet. jeg har heller egentlig ingen tanker om at jeg kan være gravid, men selvsagt så er det jo et lite håp innerst inne, derfor redd for å bli skuffet.. det er så fælt å se at det står "ikke gravid", den følelsen er helt forferdelig syns jeg[:@]

Hei bertelure!

Håper du er gravid og at det er derfor du fortsatt venter på mensen da!! Høres jo veldig lovende ut!

Har det egentlig som deg jeg. Venter på mensen, men aner ikke min egen syklus, så det er bare å vente. Tok en test i går, og den var selvsagt negativ!! men i og med at jeg ikke vet hvor lang syklusen min er, så kan det ha vært for tidlig. Testet på dag 28...og det er jo tidlig i allefall. Hehe, hør jeg prøver å overbevise meg selv!

Blir spennende å se når du har testet, men jeg satser på at det er full klaff for dere!! Sender all min positive energi til deg!

Lykkeklemmer fra M

lykke til...
håper du snart kan lage en ny tråd...[:D]
med en gladmld.

tusen takk for all positiv energi!!! du venter på TR du også.. sant det du sier at kan jo hende det var for tidlig å teste. når har du tenkt å prøve å teste igjen da?

ja det hadde vært noe!!

skal du ikke teste snart da?

hehe, jeg vil, men jeg tør ikke, hehe.. neia.. skal prøve å vente til imorgen. har litt vondt i magen, så lurer på om TR er på vei... ell så er det fordi jeg er nervøs for svaret.. skal oppdatere dere når jeg har tatt g.test![:)]

Back
Topp