Ikke til å bli klok på, og til å bli sprø av!

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Snuppa her gråter i søvne - hylgråt. Etter ca 30-40. Enten våkner hun til slutt av det, og er grinete til hun etter en time eller to får sove igjen. Eller så er det bare å bysse henne på armen så sovner hun igjen, hvis jeg gjør det ganske kjapt. I dag har hun holdt på sånn i 3 timer. Tydelig trøtt og trenger å sove, så jeg skjønner ikke hvorfor hun våkner. Kan noen svare meg på det? Så lenge hun blir bysset sover hun.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet desverre ikke.
Hørtes utrolig slitsomt ut! :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jørgen gråter i søvne, skikkelig sår hjerteskjærende gråt. Sjelden han våkner av det da. Vet ikke om han drømmer eller hva det er for noe. Er nok verst for meg,msyns det høres så fælt ut. Håper jenta de får sove snart.

Februar-14 mamma <3

Vil tru det er mareritt eller noko. Arin kan og hylskrika i søvne, men gjerne ofte etter han har skreke før han sovnar.
Har du lagt merke til det? Om det skjer dersom ho var uroleg/lei seg før ho sovnar?

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Her også holder lille på slik som din Mrs Lutz... Griner gjerne rett før han sovner også.. :( Helt forferdelig!

Har hun vært sånn hele tiden? Jeg leste en plass at noen babyer sover lettere når de går igjennom nye utviklingssteg og lærer nye ting. Kan det være noe sånn hun går gjennom?

Her gråter han i søvne rett før det kommer en promp eller bæsj..

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Har hun vært sånn hele tiden? Jeg leste en plass at noen babyer sover lettere når de går igjennom nye utviklingssteg og lærer nye ting. Kan det være noe sånn hun går gjennom?
Ja helt fra starten av men det går i perioder...

Vil tru det er mareritt eller noko. Arin kan og hylskrika i søvne, men gjerne ofte etter han har skreke før han sovnar.
Har du lagt merke til det? Om det skjer dersom ho var uroleg/lei seg før ho sovnar?

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Nei det har ingen sammenheng

Hvis jeg prøver med smokk eller pupp blir hun illsint. Det hender hun tar puppen, men ikke for å spise. Det virker som om hun gråter fordi hun vil sove men klarer det ikke uten å bli bysset. Men da skjønner jeg ikke hvorfor hun våkner i utgangspunktet... Ja og så må jeg opp å stå og bysse henne på armen i "ammestilling", ikke bare gynge liggende på armen eller om jeg sitter el

Tror det er noe med når de går fra en søvnfase til en annen, at det er lettere å våkne i overgangene mellom søvnfasene. Men husker ikke årsaken...

Tror det er noe med når de går fra en søvnfase til en annen, at det er lettere å våkne i overgangene mellom søvnfasene. Men husker ikke årsaken...
Jaaaaaa stemmer! Det er visst etter ca 40 minutter...? Husker jo storebroren måtte vugges i vogna akkurat i det tidspunktet, men ellers kunne vogna stå stille. Får prøve meg fram og se om jeg kan begynne å bysse rett før hun våkner og se om det forhindrer at hun våkner. Må sove på armen min fram til da da hvertfall

Årsaken er overlevelsesinstinkt :-) er derfor vanlig at de sover lettere hver halvtime.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Dere er gode å ha! :) Da har jeg fått tre gode muligens årsaker. Og de henger jo litt sammen

Back
Topp