Ikke tidlig ultralyd?

Sopha

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Bare lurer på hvor vanlig dette er, det virker som veldig mange tar tul. Fikk det med forrige, men da visste jeg jo ikke hvor langt jeg var på vei (gikk jo p-ring).

Og dere som tar tul, mange som gjør det privat?

Så langt tenker jeg at jeg ikke trenger det, selv om det frister da. :)

Jeg får det på sykehuset pga tidligere historikk og pga en sykdom. Vet ikke om jeg hadde gjort det ellers. Veldig godt med bekreftelsen da!

Tror kanskje jeg får tidlig da termin i forhold til mens er veldig feil:p Ellers hadde jeg vel ikke tatt tror jeg.

Jeg har hatt 3 TUL på sykehuset pga blødninger og historikken min. Skal ta privat TUL for min egen del om en drøy uke igjen. Har mistet 4 ganger og er så utrolig.

Jeg får det som en del av ivfbehandlingen.

Jeg har hatt en sa før og vil gjerne få bekreftet at det er liv, siden jeg synes det er veldig lenge å vente til uke 18 på at alt er bra.

Fekk UL med fastlegen på første svangerskapskontroll, men kallar det ikkje TUL. Sjekka berre at hjertet slo, og om det var fleire inni der.

Jeg får på grunn av tidligere graviditet utenfor livmor og slankeoperasjon [emoji4]

Ikke tenkt på det, men kanskje jeg får siden vi ikke kan være sikre på termin på grunn av null mens siden siste graviditet? [emoji4][emoji23]

Det er jo ikke så gærnt da, er vel fint med to års mellomrom? :)
Men litt spesielt at du ikke hadde fått tilbake mensen da....!

Slik vi ville ha det, med to års mellomrom, så det blir perfekt. [emoji4]

Har ammet dag og natt siden mini kom til verden, så det er nok årsaken til uteblivende mens. Måtte begynnende virkelig strekke dagene for han uten pupp for å prøve å få noe i gang igjen i egen kropp. Funket visst [emoji847]

Slik vi ville ha det, med to års mellomrom, så det blir perfekt. [emoji4]

Har ammet dag og natt siden mini kom til verden, så det er nok årsaken til uteblivende mens. Måtte begynnende virkelig strekke dagene for han uten pupp for å prøve å få noe i gang igjen i egen kropp. Funket visst [emoji847]

Fikk mensen tilbake i desember, nesten eit år etter at mini var fødd, så 4 mnd for stabilisering, og så sat neste på første forsøk 6 mnd etter at eg fekk tilbake mensen. :cool: Sånn sett ikkje så rart å ikkje få igjen mensen.

Fikk mensen tilbake i desember, nesten eit år etter at mini var fødd, så 4 mnd for stabilisering, og så sat neste på første forsøk 6 mnd etter at eg fekk tilbake mensen. :cool: Sånn sett ikkje så rart å ikkje få igjen mensen.

Nei, har ingen problemer med å skjønne at mens ikke dukket opp, med høy ammefrekvens [emoji12] men trodde den skulle komme når han bikket året i allefall, ikke avvente til 16 måneder, før det må ha vært en eggløsning som gikk rett inn [emoji4]

Jeg har ikke tenkt så langt enda. Er foreløpig der at det føles litt nytt har ikke egentlig funnet ut hvilken uke jeg er i enda heller.
Vurderer en ultralyd før uke 18 for å se om alt er bra osv, syntes det er tragisk og vente så lenge om noe viser seg å være galt med fosteret eller noe og man må igjennom en senabort, da føles det greit å ta en titt sånn i uke 12 - 14.
Vurderer å bestille meg en doppler fra ebay fant hjertelyden selv i uke 10 forrige gang jeg var gravid.

Skal ikke ta det. Men her er det ikke et tilbud heller hvis man ikke får henvisning ellers må jeg til en av storbyene og det gidder jeg ikke

Back
Topp