nancy drew
Forumet er livet
Føler jeg ikke har tid til å amme. Har fortiden alt annsvar her hjemme alene. Mannen har vært gjennom en større oprasjon i en fot og går på masse sterke smertestillende som gjør han hverken i stand til å gjøre noe hjemme eller noe med ungen (annet en å holde de i kortere perioder når de ikke er sure eller lignende) Skal jeg amme må jeg være inne og låse alle dører så 3 åringen ikke skal stikke av ut, og han benytter anledningen inne til herverk ol. Og i tillegg så føler jeg at det alltid er kaos i huset, og folk kommer jo innom på sykebesøk, og sambo blir sur når han syns det er for rotete i huset (han vil ha det strøkent). Også siden det er fint vær ute så er det masse ting ute som skulle vært gjort, vasking av vindu, vaske og olje terasse, male hus, vaske bilder, rake ut grus osv osv osv
Og ammingen tar jo evig mye tid. tid jeg føler jeg ikke har på å sitte i ro... (skriver dette innlegget mens jeg legger 3åring og venter på at terassevasken skal virke skikkelig)
Og ammingen tar jo evig mye tid. tid jeg føler jeg ikke har på å sitte i ro... (skriver dette innlegget mens jeg legger 3åring og venter på at terassevasken skal virke skikkelig)