Ikke svangerskapsforgiftning, men?

Destiny85

Forumet er livet
Jeg har slitt myyye med hodepine i svangerskapet her.. i dag var det ILLE!

Varte hele dagen til tross for 2 runder paracet og mye hvile, så i perioder stjerner, og har fra før myyye vann i kroppen. Blodtrykket var fint (130/85), urinen var fin og blodprøven var fin.
Ble sendt hjem med 5 paracet.. fikk beskjed om å ta 2 der og da, virka en liten halvtime så kom hodepina tilbake.. skulle ta 3 om natta om det ikke ga seg.

Har jeg fremdeles hodepine i morgen tidlig skulle jeg komme til svangerskapspoliklinikken og undersøkes av lege.. men jeg skjønner ikke helt hvorfor?
Noen som har vært borti det før? Hva kan de gjøre med det?

Det som er, er vel at du kan ha sf selv om alle prøver og blodtrykk er fine...

Håper hodepina er bedre i dag, og at du slipper å dra på sykehuset. Masse god bedring!

Det er noe som heter svangerskapshodepine.. Du kan jo google og se hva du finner ut om det og om det stemmer med dine symptomer.

God bedring!!

Jeg hadde svangerskaps hodepine med førstemann. Er som kraftig migrene, og ingenting hjalp på. :(

Godt det bare er 14 dager til ks, da.

God bedring. :)

Endte opp på sykehuset i dag ja... fikk ikke sove i natt, hadde så vondt at jeg ble kvalm. Tok de 3 paracetene, men det hjalp ikke[&o] Trur jeg har sovet maks 1 1/2 time tilsammen.

Mamma tok Amalie i natt da, så jeg ringte hu i morgest å spurte om hu kunne bli med sambo til øyelegen med Amalie så jeg fikk tatt den kontrollen.

Jeg fikk +1 på proteiner i urinen, og blodtrykket var 130/85, men hun mente det ikke var SF. Skal inn på kontroll igjen på mandagen (+ jordmor i morgen), så vi får se hva som skjer.

Amalie må begynne med briller, hun er visst veldig langsynt. Heldigvis slipper vi den lappen i starten iaf. Hun ble med meg hjemme nå siden øynene er overfølsomme for lys etter noen dråper hun fikk. Spiser knekkebrød, ser Drømmehagen og leser i Biler boka hun fikk i premie av Mimmi[:)] Håper hun vil ha en laaaang dupp i dag, da blir mor i huset glad[:D][:D]

Back
Topp