ingiln
Flørter med forumet
Jeg synes alltid det er koselig når noen kommenterer magen min. Men blir samtidig litt irritert når jeg nevner termindatoen og får som kommentar at jeg har jo ikke stor mage i det hele tatt! Jeg har tvillingmage, og jeg er sikker på at mannen min og jeg ikke overdriver når vi sier at den nærmer seg størrelsen den hadde da jeg fødte vår datter. Og i dag er det tre måneder til termin! Må jeg stille meg i profil for at folk skal se magen min skikkelig?
Mine nærmeste synes jeg har blitt veldig stor, og det er jo det viktigste. Jeg bare elsker mammamagen min, elsker å vise den frem!
Sier folk at magen min ikke er stor fordi de synes det er et kompliment? Eller synes de virkelig ikke at magen er stor? Da må det være fordi de bare ser den forfra...
Hva synes dere om slike kommentarer? Er dere glad i magene deres?

Mine nærmeste synes jeg har blitt veldig stor, og det er jo det viktigste. Jeg bare elsker mammamagen min, elsker å vise den frem!
Sier folk at magen min ikke er stor fordi de synes det er et kompliment? Eller synes de virkelig ikke at magen er stor? Da må det være fordi de bare ser den forfra...
Hva synes dere om slike kommentarer? Er dere glad i magene deres?