Ikke spis appelsiner :-P

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Dette bildet blir delt på Facebook nå. Ingen kilder eller noen ting og folk blir hysteriske. Bare tull tror jeg :-)

Vedlegg

• 1430152829210.jpg
    1430152829210.jpg
    70,7 KB · Visninger: 268
Denne er gammel! Mannen min er ifra Libya. Og de importerer ikke grønnsaker og frukt til Europa :P

HAHAHAH, Å herregud -hvor inn i helsikes mye er det folk får seg til å tro på!? Og hvorfor, bare for å lage kvalm? Huff.. må jo bare le. .

Alt folk får seg til å tro på...

Hahahaha! Stilig da :p

Derimot kjøper jeg ikke appelsiner på butikken nedi gata da jeg fikk vite av en klassekamerat som jobber i rusboligen ved siden av butikken at de narkomane renser sprøytene sine ved å stikke de i appelsinene :p Vet ikke om det er sant (og tviler veldig), men tanken er uansett litt ekkel :p

Dette er tull, noe som ikke er tull er at narkomane ofte bruker sitronsyre for å rense nålene sine. Dvs ikke alle kjøper frukten etterpå, så greit å se etter...

Derimot kjøper jeg ikke appelsiner på butikken nedi gata da jeg fikk vite av en klassekamerat som jobber i rusboligen ved siden av butikken at de narkomane renser sprøytene sine ved å stikke de i appelsinene :p Vet ikke om det er sant (og tviler veldig), men tanken er uansett litt ekkel :p
Det er ikke tull. Bestevenninnen min jobbet i matbutikk i studietidene i oslo og ble fortalt at de måtte følge med i fruktavd.. Usj.

Dette er tull, noe som ikke er tull er at narkomane ofte bruker sitronsyre for å rense nålene sine. Dvs ikke alle kjøper frukten etterpå, så greit å se etter...
Det er ikke tull. Bestevenninnen min jobbet i matbutikk i studietidene i oslo og ble fortalt at de måtte følge med i fruktavd.. Usj.

Fysjameg... Håpet kanskje det var tull... :p

Narkomane renser sprøytene sine i sitrusfrukter, men akkurat det bildet der tror jeg ikke på:p

Hadde dette vært reelt hadde nok appelsinene vært fjernet fra butikkhyllene og store oppslag i mediene.
Tror dette bare er tull laget for å skremme

Nei det stemmer det...kjøper aldri frukt på butikkene i sentrum...man vet aldri

Det stod da om sprøytestikk og slikt i avisene for en tid siden, men jeg tror det var narkomane som renset sprøytene sine. Var en faktisk problemstilling altså...

Jeg blir deppa av at folk er så dumme... Deler ukritisk alt som er, uten å sjekke fakta eller kilder. Og skaper hysteri for noe som bare et tull. Idioti.

Sitter akkurat og spiser appelsin.. Veldig saftig og good!! Lar ikke sånn tull påvirke meg.. Skal kose meg med enda en appelsin :D (litt hekta som dere kanskje forstår) hehe..

Back
Topp