Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, lurer på hvem som sitter og finner på sånn tullDenne er gammel! Mannen min er ifra Libya. Og de importerer ikke grønnsaker og frukt til Europa![]()
Det er ikke tull. Bestevenninnen min jobbet i matbutikk i studietidene i oslo og ble fortalt at de måtte følge med i fruktavd.. Usj.Hahahaha! Stilig da
Derimot kjøper jeg ikke appelsiner på butikken nedi gata da jeg fikk vite av en klassekamerat som jobber i rusboligen ved siden av butikken at de narkomane renser sprøytene sine ved å stikke de i appelsineneVet ikke om det er sant (og tviler veldig), men tanken er uansett litt ekkel
![]()
Dette er tull, noe som ikke er tull er at narkomane ofte bruker sitronsyre for å rense nålene sine. Dvs ikke alle kjøper frukten etterpå, så greit å se etter...
Det er ikke tull. Bestevenninnen min jobbet i matbutikk i studietidene i oslo og ble fortalt at de måtte følge med i fruktavd.. Usj.
Noen som ikke liker Libyere?Hehe, lurer på hvem som sitter og finner på sånn tull![]()
Hahahaha! Stilig da
Derimot kjøper jeg ikke appelsiner på butikken nedi gata da jeg fikk vite av en klassekamerat som jobber i rusboligen ved siden av butikken at de narkomane renser sprøytene sine ved å stikke de i appelsineneVet ikke om det er sant (og tviler veldig), men tanken er uansett litt ekkel
![]()