ikke spesiellt dårlig, flere her inne?

nøffenaff

Forelsket i forumet
Leser om mange som er veldig kvalme og dårlige. jeg for min del har til tider vært kvalm spesielt uke 7 og 8. og jeg er hele tiden veldig trett. men nå har kvalmen gidd seg å jeg føler meg egentlig ganske pigg. kommer tider på dagen der jeg blir ekstremt trett, men det går over igjen. føler meg egentlig ikke spesielt gravid. 9+4 idag.... var på UL i uke 7 og fikk se en perfekt liten bønne med perfekte hjerteslag.
flere her inne som sitter i samme båt som meg? blir jo selvfølgelig litt bekymret når jeg nesten ikke har noen symptomer.

Leser om mange som er veldig kvalme og dårlige. jeg for min del har til tider vært kvalm spesielt uke 7 og 8. og jeg er hele tiden veldig trett. men nå har kvalmen gidd seg å jeg føler meg egentlig ganske pigg. kommer tider på dagen der jeg blir ekstremt trett, men det går over igjen. føler meg egentlig ikke spesielt gravid. 9+4 idag.... var på UL i uke 7 og fikk se en perfekt liten bønne med perfekte hjerteslag.
flere her inne som sitter i samme båt som meg? blir jo selvfølgelig litt bekymret når jeg nesten ikke har noen symptomer.

Symptomer kommer og går, og det varierer veldig fra person til person, fra det ene svangerskapet til det andre. Nyt at formen er bra, sender deg en klem. :)

Jeg er 8+5 og har også svært få symptomer. Jeg hadde mageproblemer og kvalme da jeg var 5-7 uker ca. og var kvalm hvis jeg var for sulten eller ble for mett.

Nå er det eneste jeg kjenner at jeg må tisse sånn ca. hele tiden og i hvert fall om natten [emoji20] pluss at jeg har noen humørsvingninger av en annen verden. Og er litt mer sulten enn jeg pleier.

Jeg mistet i desember som det tok 4 uker før jeg fant ut av, og skal derfor ha litt flere ULer denne gang. Jeg var på UL da jeg var 7+2 og fikk se hjerte som slo, men syns allikevel at det er litt halvskummelt å føle seg så pigg. Jeg må allikevel bare trøste meg med at jeg var veldig mye mer dårlig det sv.skapet jeg mistet. Jeg hadde ikke så mange plager da jeg var gravid med storesøster heller...

Skal på ny UL om to uker og frem til det må jeg bare prøve å nyte at jeg føler meg såpass bra og ikke tenke så mye på det. Krysser fingrene for både deg og meg [emoji173]️[emoji4]

Veldig få symptomer, men alt bra med den i magen. Ikke hatt mye symptomer med de 3 andre heller. Litt uggen om kvelden....

Jeg fikk også mindre symptomer etter uke 7, er litt urolig i magen og har fremdeles endel blodårer som synes godt. Men er jo bekymret for at noe er galt, skal heldigvis på tul u morgen så får jeg vite mer da..

Hei! Jeg er i dag 9+2 og har de to siste dagene ikke vært kvalm lenger. Ulvehungeren jeg har kjent på og de siste ukene har gitt seg. Selvfølgelig rart og litt ekkelt, men har googlet dette opp og ned i mente, og det virker som det er helt normalt fordi HCG begynner å synke rundt disse tider.

Jeg var også kvalm i uke 7-8 og etter det bare litt små uggen av og til:) Ellers har jeg vært ekstra trøtt på kveldene, men noen dager har jeg vært mer pigg enn andre [emoji4] Deilig å slippe unna mye kvalme [emoji85][emoji1]

Jeg er i uke 7, men de eneste symptomene jeg merker er at jeg til tider er litt mer sulten enn vanlig, tisser en del og litt humørsvingninger. Ingen kvalme! Føler meg egentlig ikke veldig gravid [emoji15]

Trøtt, vonde puppene og bare litt uggen heldigvis :) kvalme er virkelig noe av det verste! :o

Jeg er 7+6 og har heldigvis unnsluppet kvalmen så langt men har veldig ømme bryster, trett hele døgnet og har tydeligvis utviklet en super luktesans. Vet dere når man i utgangspunktet "unnslipper" kvalmen om man ikke har fått til en gitt uke? Er redd den lusker rett rundt hjørnet:confused:

Jeg er 4+6 og har kun hatt to dager med skikkelig kvalme. Kjenner veldig lite annet enn trøtthet. Forrige gang var det verre

Varierer veldig hos meg, men stortsett er jeg i fin form, litt uggen innimellom [emoji4]

Jeg er 7+6 og har heldigvis unnsluppet kvalmen så langt men har veldig ømme bryster, trett hele døgnet og har tydeligvis utviklet en super luktesans. Vet dere når man i utgangspunktet "unnslipper" kvalmen om man ikke har fått til en gitt uke? Er redd den lusker rett rundt hjørnet:confused:

De aller fleste er vel kvitt den verste kvalmen rundt uke 12, så vil tro du er ganske safe hvis du ikke har merket noe innen det [emoji4] Med alle hormonene man har i kroppen mens man er gravid et man egentlig aldri helt trygg fra kvalmen, men for det aller fleste er det nok ukene fram til uke 12 som er verst.

Back
Topp