IKKE si dette til gravide!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Mens noen hevder at gravide er hormonbomber som ikke tåler noe som helst, opplever mange gravide at folk tror de kan si hva som helst til dem. Her er listen over ting gravide ikke ønsker å høre.

Les listen her :D

Har du fått servert noen av disse ennå? :p

Last edited by a moderator:
Jeg har blitt spurt om det var planlagt (fordi det er nr 3 på 4, 5 år), om det er samme pappaen (fordi jeg er ung, og selvfølgelig er det samme pappaen!), kommentarer på at jeg er stor (nor jeg tar som et kompliment).

Får dessuten "stadig høre" at jeg ikke nødvendigvis trenger å føde for tidlig denne gangen selv om jeg har gjort det før. 3mann er en luring, hører jeg ofte. Kanskje den minst hyggelige kommentaren jeg får siden dette svangerskapet har vært helt pyton...

Typiske komentarer jeg får nå er
Skal ikke mannen sterilisere seg snart
Hva er det dere driver med der oppe (jeg spurte ei om hun virkelig trengte forklaring)
Hva fikk dere til å ville ha en til
Vurderte dere å avslutte svangerskapet(abort)
Har dere ikke nokk snart
Orker dere virkelig å begynne igjen
Regner med du håper på jente denne gangen
Etter oul har jeg fått høre mye at endelig kommer jenta å nå som det blir jente kan vi slutte med å prøve på jente

ALLE sier til meg at magen er sååååå liiiteeeen til at jeg er 5mnd på vei. Javel.. får ikke akkurat gjort noe med det liksom :yuck:

Blir helt matt av å lese hva folk får seg til å si. Jeg har ikke fått noe kommentarer som jeg har reagert spesielt på enda. Folk kommenterer bare at NÅ synes det og NÅ har magen kommet og sånt:)

Helt utrolig hva noen synes er Ok å si!

Har ikke fått så mye nå annet enn at «det var på tide!» (takk du, jeg synes aldersforskjellen blir fin, familieplanlegging får jeg stå for selv)
Og sist gikk det mye på at magen var liten

Tar meg ikke så nær av det folk lirer av seg, vil tro de fleste sier det de sier i beste mening. Men spørsmål om det var planlagt og kommentarer som går på vekt er jeg ikke så fan av.

Har enda ikke fått noen ufine kommentarer, men skjønner ikke hvordan folk tror det er fritt fram å ta på en gravid mage uten å spørre! Det er SÅ ubehagelig!

Back
Topp