Ikke samme respons som med nr.1....

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
Vi har nå begynt å fortelle verden at vi vente nr.2. Jeg har gledet meg lenge til å dele denne fantastiske nyheten, men tilbakemeldingene har ikke vært som forventet. Når vi fortalte at vi ventet Sofie var det stor ståhei og alle jublet og var glad. Men nå er det liksom som alle forventet at det skulle skje og det har vært lite jubel. Heller tilbakemeldinger som "jeg venta på det" eller " jaja, kjekt det". Jeg skjønner jo at familie har en annen respons med nr.1 som med nr.2, men hadde ikke trodd det skulle være så lite "glede". Merker at jeg er litt skuffet:-( Andre som har opplevd dette?

Merker at det var forventet ja...Men sånn er det vel? 

Slik var det med nr 2 her også, og nå som vi venter nr 3, er det ikke mye respons annet enn at folk ble overrasket at dem ble så tette.. :)

Er ikke så mye respons før jeg sier at det er to.. Da blir de jo helt på styr 

Eg kan ikkje hugse akkurat korleis det var då eg fortalte om nr. to. Men hugser det var mykje mindre merksemd etter fødsel. Mykje mindre gåver og besøk enn etter nr. 1. Hugser det overraska meg litt :)

No med nr. tre er det litt sånn at EG vert overraska dersom nokon jubler entusiastisk når eg fortel eg er gravid hehe ;)

Vi har itj fortalt nåkka enda,men me nr 2 så fekk vi masse respons,så speinnt på gangen her

Dårlig med tilbake meldninger fra familie her å. Men venner jeg har fortalt det til har blitt kjempe glade:)

Back
Topp