Ikke så normale gravid symptomer

Bkno4343472

Andre møte med forumet
Jeg vil bare ta opp noe jeg føler det står lite om rundt omkring, sjeldnere symptomer, på sjeldnere tidspunkt.
Hadde MA før sommeren, er nå gravid igjen. Det verste av alt begge gangene har for meg vært at hormonene tar helt av, TIDLIG!! Allerede i uke 3-4 er hormonene så utav kontroll at jeg har gått fra hysterisk latteranfall til skikkelig grining. Har vært kjempeproblematisk ifm jobb og åpent kontorlandskap. Sjefen tok meg nylig ut på matta og lurte på om jeg hadde det fint, fordi flere var bekymret for om jeg kanskje gikk på noe!! Hadde ikke annet valg enn å forklare årsaken til sjefen, om det var aldri så tidlig. I tillegg (spesielt uke 3-5) har jeg svetta som n gris om natta. Våkna med dyna helt gjennomvåt. Har ikke vært noen ting kvalmen, men svimmel derimot! Mister fortere balansen. Nå i uke 6 har jeg hatt intense ryggsmerter som jeg ikke aner hva kommer fra. I tillegg har lukter og smaker forsterket/endret seg nå siste uken. Den siste uken har magen i tillegg vært så oppblåst at jeg går rundt med magen aldeles i spenn.

Jeg er 9dpo og har humørsvingninger, periodevis svimmel og kvalm, oppblåst og mest av alt; SULTEN hele tiden! Tror det klikker for meg om jeg ikke tester positivt i morgen :P

Jeg var bare 4uker på vei da jeg KLIKKA på samboern min fordi jeg ikke kunne koden på en lås og han ikke gjettet det av seg selv.. :p

Jeg var bare fire uker på vei når jeg satt på sjefenskontor å gråt og ikke viste hvorfor. Jeg fikk fri resten av den dagen :p
Hormoner er noe dritt :D

Jeg er 9dpo og har humørsvingninger, periodevis svimmel og kvalm, oppblåst og mest av alt; SULTEN hele tiden! Tror det klikker for meg om jeg ikke tester positivt i morgen :P
Hahaha så hærlig!! :D da ønsker jeg deg masse lykke til og krysser fingrene for at gode ting er på gang

Hahaha så hærlig!! :D da ønsker jeg deg masse lykke til og krysser fingrene for at gode ting er på gang
Tusen takk :) Test i går var negativ, men tar ny i morgen ;)

Ingen av disse symptomene er unormale. Og mange merker det helt fra befruktning. Gratulerer med folk i kroppen! :)

Fikk første symptomer når jeg var ca. 3+4-5 et sted, før jeg testet - våknet og var supersvimmel, alt smakte rart osv.
Slet også med EKSTREMT følsom luktesans - som kombinert med hyperemesis var en SKIKKELIG dårlig idé. :p
Spøkte hele tiden med at gravide kvinner kunne blitt ansatt som blodhunder - og mener at jeg en gang leste om en godtefabrikk som satte nettopp gravide kvinner til å lukt-teste snopet sitt! :D

Fikk ikke RIKTIG så ekstreme humørsvingninger, men vi lærte oss ganske kjapt at når jeg brast ut i gråt måtte han spørre "Er det meg eller hormonene?" slik at jeg fikk en sjanse til å si "Ho-ho-ho-hormohohohohonene! *snufs*" før han forgikk av skyldfølelse og forvirring. ;)

Back
Topp