Ikke så lett..

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Det er ikke så lett å være liten og forkjøla!
Fortsatt ingen feber, men jeg vet selv hvor ille det kan være å "bare" være forkjølet!

9020430F-EB77-4434-AE7F-26D38FADAC8E-860-000000A00B9FA3A6.jpg

Vi hentet ned lammeskinnet fra sengen, hevet hodeenden litt og han sovnet av seg selv liggende her på sofaen :D

Stakkars liten venn, håper det går over, bra han slipper feber i hvertfall.
Snuppa her har sluppet unna enn så lenge, men hun hadde en runde i oktober i fjor.

Uff, det er ikke noe moro.
Godt sover han nå ikke, hoster og vrir seg. Men da får han hvertfall hvilt litt!

Uff, det er ikke noe moro.
Godt sover han nå ikke, hoster og vrir seg. Men da får han hvertfall hvilt litt!

Ja det er bedre enn ingenting, sånn hadde Anette det også, det ble ikke mye søvn :(

Han trykker så fælt...
Men har ikke hatt stor bæsjebleie på en stund, bare småprupper med litt bæsj.
Så jeg synes det er vanskelig å bedømme om han tykker pga magen, eller om det er så vanskelig å puste at han trykker pga det.
Blir snart legetur igjen kjenner jeg...
*Den hysteriske mora, som løper ned legevakt og legekontor!*

Han trykker så fælt...
Men har ikke hatt stor bæsjebleie på en stund, bare småprupper med litt bæsj.
Så jeg synes det er vanskelig å bedømme om han tykker pga magen, eller om det er så vanskelig å puste at han trykker pga det.
Blir snart legetur igjen kjenner jeg...
*Den hysteriske mora, som løper ned legevakt og legekontor!*

Huff da, jeg ville også dratt til legen, synes ikke du er hysterisk.

Huff da, jeg ville også dratt til legen, synes ikke du er hysterisk.

Takk! :D Han roer seg så fort han virkelig sovner, sikkert fordi han slapper av da.
Han kaver seg veldig opp og blir da tettere.
Endelig sovnet han skikkelig tungt!

Det var godt, håper han får en god lur:-)

Takk
Han ble faktisk litt bedre av å sove et par timer :-)

Søvn kan gjøre underverker:-)

Jeg tror vi ringer fastlege i morgen om det fortsetter som nå.

Det er nok lurt, best å sjekke ut når de er så små synes jeg:-)

stakkars liten, så utkjørt og forkjøla! Men akk så søt da ;) :rolleyes:
Har heldigvis ikke hatt sykdom i det hele tatt enda, men det kommer vel...

stakkars liten, så utkjørt og forkjøla! Men akk så søt da ;) :rolleyes:
Har heldigvis ikke hatt sykdom i det hele tatt enda, men det kommer vel...

Blir fort litt her pga T og barnehagen tipper jeg...

Tok kvelden nå han, stakar :-/
Da er jeg spent på natta :p

Så utrolig søt han er<3 Uff, stakkars liten. han så heeeelt utslått ut! Mye bedre og dra en gang for mye, enn en gang for lite til egen. Synes man skal ha ganske så lav terskel mht legebesøk når du de er så små! Masse lykke til hos legen. Og god bedring til lille skjønningen:)

Så utrolig søt han er<3 Uff, stakkars liten. han så heeeelt utslått ut! Mye bedre og dra en gang for mye, enn en gang for lite til egen. Synes man skal ha ganske så lav terskel mht legebesøk når du de er så små! Masse lykke til hos legen. Og god bedring til lille skjønningen:)

Tusen takk. Han er et fint lite kosetroll! =)
Ja, jeg må ringe i morgen. Vet mest sannsynlig at det bare er et virus, men han sliter så veldig innimellom at jeg er redd det setter seg lenger og lenger ned.
Og fortsatt ingen feber ...

Tusen takk. Han er et fint lite kosetroll! =)
Ja, jeg må ringe i morgen. Vet mest sannsynlig at det bare er et virus, men han sliter så veldig innimellom at jeg er redd det setter seg lenger og lenger ned.
Og fortsatt ingen feber ...

Skjønner deg godt, jeg. Synes det er er skummelt når de er så små. Du gjør alt rett i og få sjekket han hos legen:) Om det ikke er noe, så blir det iallfall sjekka. Ingen feber er jo ett godt tegn:) ja, han er nydelig er han:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Skjønner deg godt, jeg. Synes det er er skummelt når de er så små. Du gjør alt rett i og få sjekket han hos legen:) Om det ikke er noe, så blir det iallfall sjekka. Ingen feber er jo ett godt tegn:) ja, han er nydelig er han:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Jeg er egentlig fornøyd med undersøkelsen som ble gjort på legevakten. Den var grundig og ikke forhastet.
Men likevel har jeg liksom en liten følelse av at det har satt seg...

Back
Topp