Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen andre her som ikke er så kvalme? Har ellers graviditetssymptomer som tretthet og ømme bryst, men kun litt småkvalm av og til![]()
Ja, er lett å bekymre seg når så mange er utrolig kvalme. Men ser ut som ikke kvalme også er normalt, heldigvis! Vi skal vel være glade for å ikke være så kvalme. Lykke til på TULJeg er ikke kvalm i det heletatt.... ikke vært det dette svangerskapet.
Synes det er litt nervepirrende, for har vært kvalm i tidligere svangerskap. Har andre symptomer jeg også...
Skal på TUL i morgen, er sinnsykt spent på det! Da får jeg svar på om et friskt svangerskap virkelig kan være SÅ forskjellig![]()
Hvordan gikk det på tul idag?![]()
Hoften har jeg også kjekt litt vondt stikkinger iHar ingen kvalme jeg heller! Hadde ei uke, uke 6 som var pyton...eller ingen plager lengre. Ikke kvalm eller ømme bryster. Litt trøtt og vodnt i hofta bare [emoji106]
Meg du spør?
Gikk fint [emoji813]️ bamsemumsen har arm- og fotknopper og hjertet slår [emoji813]️ overlykkelig! Fikk ny TUL om en mnd [emoji5]
Åh, så herlig!
Det er de beste nyhetene man kan få![]()