Ikke så kvalm..

Martyjens

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Er det noen andre her som ikke er så kvalme? Har ellers graviditetssymptomer som tretthet og ømme bryst, men kun litt småkvalm av og til :-)

Er det noen andre her som ikke er så kvalme? Har ellers graviditetssymptomer som tretthet og ømme bryst, men kun litt småkvalm av og til :-)

Jeg er ikke kvalm i det heletatt.... ikke vært det dette svangerskapet.
Synes det er litt nervepirrende, for har vært kvalm i tidligere svangerskap. Har andre symptomer jeg også...

Skal på TUL i morgen, er sinnsykt spent på det! Da får jeg svar på om et friskt svangerskap virkelig kan være SÅ forskjellig;)

Det varierer, ble veldig kvalm i går kveld, men ellers er jeg bare småkvalm om morgen og kveld. Er trøtt og har ømme bryster.

Ingen kvalme å spore her heller. Det eneste jeg kan si at jeg kjenner er at jeg er litt mer sulten enn normalt.

Takk for svar Betryggende at ikke alle er superkvalme. Er jo ofte det en hører. Men folk er forskjellige og det er jo graviditeter også

Jeg har heller ikke mye kvalme. Men jeg var på ultralyd i går hvor alt så helt perfekt ut :) Jeg er 9+5.
Føler meg i ganske grei form i forhold til hva jeg hører mange andre er, så jeg var ganske bekymret i går.
Men artig å se hvor forskjellige svangerskap kan være, og at det er ikke et dårlig tegn å ikke være så kvalm :)

Jeg er ikke kvalm i det heletatt.... ikke vært det dette svangerskapet.
Synes det er litt nervepirrende, for har vært kvalm i tidligere svangerskap. Har andre symptomer jeg også...

Skal på TUL i morgen, er sinnsykt spent på det! Da får jeg svar på om et friskt svangerskap virkelig kan være SÅ forskjellig;)
Ja, er lett å bekymre seg når så mange er utrolig kvalme. Men ser ut som ikke kvalme også er normalt, heldigvis! Vi skal vel være glade for å ikke være så kvalme. Lykke til på TUL :-)

Jeg blir litt småkvalm mens jeg venter på middagen, sikkert fordi jeg er veldig sulten akkurat da.

Men ikke ellers heldigvis!

Jeg kan ikke huske at jeg var kvalm med første barnet.
Med neste var jeg sykemeldt i noen uker pga kvalme, og i fjor sommer hadde jeg vanskelig for å spise frem til uke 9-10.
Denne gangen er jeg mindre kvalm, så tydeligvis kan ser variere veldig:)

Har ingen kvalme jeg heller! Hadde ei uke, uke 6 som var pyton...eller ingen plager lengre. Ikke kvalm eller ømme bryster. Litt trøtt og vodnt i hofta bare [emoji106]

Åh, så herlig!
Det er de beste nyhetene man kan få:)

Ja det er helt fantastisk! Særlig når jeg har vært så heldig med formen, og ikke vært kvalm! Klart de symptomene jeg har er jo gode nok, men det er liksom kvalmen som er symptom nr. 1 for så mange, så føles litt håpløst når man ikke har det[emoji85]

Back
Topp