Ikke så entusiastisk...

Toneliza

Elsker forumet
Jeg klarer ikke helt å kjenne den store entusiasmen for denne graviditeten enda, og jeg sier enda fordi jeg regner med det vil komme seg...
Er det fordi det er nr. 4, fordi det ikke var helt planlagt eller kanskje fordi jeg er i så dårlig form?
Ikke vet jeg, men jeg håper å kunne kjenne noe av den gleden og forventningen som mange av dere andre uttrykker snart emoticon

Egentlig er jeg utrolig heldig, nærmest bortskjemt, med hvor enkelt det er for meg å bli gravid og aldri har jeg mistet heller. Tenker på mange av dere som har prøvd lenge og hatt det vanskelig og vet jo at jeg er utrolig privilegert... jeg føler det bare ikke så godt enda...

Skjønner litt hva du mener...Men er helt sikker på at det vil komme!!!:) Når formen blir bedre og man begynner å kjenne spark der inne, da kommer nok gleden for fullt! :)

Jeg kjenner heller ingen enorm glede enda, nettopp fordi jeg føler meg overhode ikke gravid enda, naturlig nok... Men min entusiasme kommer nok til å vokse i takt med magen, for jeg elsker å være gravid :D Gleder meg masse til alt vi har i vente... 

Høres lovende ut! emoticon

Rugekasse skrev:
Jeg kjenner heller ingen enorm glede enda, nettopp fordi jeg føler meg overhode ikke gravid enda, naturlig nok... Men min entusiasme kommer nok til å vokse i takt med magen, for jeg elsker å være gravid :D Gleder meg masse til alt vi har i vente... 

Takk, du minte meg på noen veldig hyggelige ting nå som vil hjelpe på :-)

mamma09og10 skrev:
Skjønner litt hva du mener...Men er helt sikker på at det vil komme!!!:) Når formen blir bedre og man begynner å kjenne spark der inne, da kommer nok gleden for fullt! :)