Ikke rulla ennå...

Rosali

Elsker forumet
Viser seg at gutten min tar seg god tid. Han har fremdeles ikke rulla seg. Selv om jeg legger han på mage veldig ofte. virker ikke som han er særlig interresert i å prøve en gang. Enda jeg prøver å hjelpe han litt. Ligger han på rygg hender det at han ruller til siden.
Noen babyer her inne som ikke har rulla seg ennå? Eller er det bare min skatt som er treig?

Neida, han e litt treg min og. Han har ikkje rulla fra rygg til mage ennå....men eg tar d med ro. Han e så stor og kraftig, litt baktung...hihi...d komme nok skal du se!!! [:)][:)][:)]

gutten min har heller ikke begynnt å rulle enda...tar seg god tid han også...jeg og prøver å hjelpe til, men til ingen nytte...hehheeh...de kommer vel etter disse også.....

Ikke noe rulling enda her heller. Han virker ikke interessert en gang[8D] Når jeg gir han et dytt i rumpa, klarer han det. Men når han ligger for seg selv, ligger han rett ut på ryggen[8D]

ORIGINAL: ekn

Neida, han e litt treg min og. Han har ikkje rulla fra rygg til mage ennå....men eg tar d med ro. Han e så stor og kraftig, litt baktung...hihi...d komme nok skal du se!!! [:)][:)][:)]

Talina har heller ikke rulla ennå. Er ikke noe særlig interessert i å prøve ser det ut til. Stor tulle, så hun er nok littbaktung også[;)]
Hvis jeg hjelper henne over på siden fortsetter hun som regel rundt, så det er nok ikke lenge til hun gjør det selv[:)]

min gutt ruller fra rygg til mage,og engang har han rulla tilbake. men bare ta det med ro plutselig en dag ruller han. er ikke noe å stresse med . barn er forsjellige å bra er det,, når de er ca 6mnd skal de rulle begge veier sån ca sa de på helsestasjonen.

Neida de er ikke seine, de er bare forskjellige disse små. Plutselig skjer det og de ruller rundt i tull[:D].

Andrea begynte å prøve denne uken etter at jeg byttet ut leketeppe hennes med lekegulv (sånne brikker av samme materiale som liggeunderlag) Har bestilt mer fra danmark med bokstaver og dyr slik at jeg kan variere litt å bygge om etterhvert.....

ayse berin er heller ikke intressert i å rulle rundt selv enda nei venter spent på når det skal skje.[:D]

Noen er makelig anlagt. Tror ikke det er så mye å stresse med enda. Barna er forskjellige. Stine har nettopp begynt. Og hun er ikke veldig ivrig heller. Hun snur seg fra rygg til mage hvis det ligger en leke hun absolutt vil ha. Ellers er det null interesse. Men, hun små kryper på gulvet. Hun har fått opp rumpen og beina under seg og kommer seg fram. Ikke i noe rasende tempo, men hun forflytter seg. Strever litt med å korrdinere armene og beina, men hun har det inne, må bare øve litt til nå, så er hun på full fart fremover......

Tinnea rulla fra rygg til mage for første gang i går, og nå tar det jo ingen ende her. Kan jo ikke legge ho på ryggen uten at ho ruller over på magen......[:)]

Back
Topp