L liv09 Elsker forumet 12 Jan 2010 #2 Du kan bruket Kesam ja. Kommer an på hva du skal bruke det til. Noen ganger kan du også bruke vanlig youghurt[;)]
Du kan bruket Kesam ja. Kommer an på hva du skal bruke det til. Noen ganger kan du også bruke vanlig youghurt[;)]
B *bobby* Glad i forumet 12 Jan 2010 #4 Men hvis det skal kokes så kan du vel ikke bruke kesam/yoghurt. Da skiller det seg. Men creme fraiche går greit.
Men hvis det skal kokes så kan du vel ikke bruke kesam/yoghurt. Da skiller det seg. Men creme fraiche går greit.
*blomsterpia* Forumet er livet Juli13-jentene 12 Jan 2010 #6 Creme fraiche tror jeg er bedre i varmretter enn Kesam[:)]
C cicci81 Glad i forumet 12 Jan 2010 #7 ORIGINAL: *blomsterpia* Creme fraiche tror jeg er bedre i varmretter enn Kesam[:)]
L liv09 Elsker forumet 12 Jan 2010 #8 Tihi og eg som tenkte at det er januar og alle slanker seg så hun må da mene noe som er mindre fett i en rømme[8D][8D]
Tihi og eg som tenkte at det er januar og alle slanker seg så hun må da mene noe som er mindre fett i en rømme[8D][8D]
K Kaizer Forumet er livet 12 Jan 2010 #9 Skal bruke det i dipp til gulrøttene, kålrabien og agurken min i kveld tenkte jeg [8D]
L liv09 Elsker forumet 12 Jan 2010 #10 Da må du jo absolutt ikke bruke creme fraiche siden det er fetere[;)] Men Kesam er et godt og sunnere alternativ[:D]
Da må du jo absolutt ikke bruke creme fraiche siden det er fetere[;)] Men Kesam er et godt og sunnere alternativ[:D]