ikke prøvere,ikke barn.. hvorfor BV?

• Trådstarter Trådstarter M*
  • Opprettet Opprettet

M*

Forumet er livet
VIP
jeg har lagt merke til at enkelte som er her inne verken har barn eller prøver å få barn.. så hvorfor er de på BV? dette er jo et babyforum,så forstår ikke hva slags interesse de har for å være her inne da[8|]

hehe..sånn sett forstår jeg det[;)] men hvorfor velge å gå inn på en sånn side og lage seg profil når verken har barn eller er prøvere? det er det jeg ikke forstår...[:-]

ORIGINAL: egirl

Hvordan vet du at de ikke er prøvere eller har barn? Har de skrevet det? Aldri lagt merke til det jeg.

ja,har lagt merke til enkelte.. bl.a. en som skrev at de skulle bli prøvere om noen år.. og at dun og samboeren var lykkelige nå som kun samboere,uten barn...

Jeg har ikke barn.. og er ikke prøver.. ikke enda..!
Men vi begynner å få veldig lyst på.. bare alt ligger til rette... så vil vi begynner å prøve.. og enn så lenge så syntes jeg det er kjekt å lese og lære her inne... om alt fra barn.. rettigheter...erfaringer..gleder og sorger etc og selv om man ikke har barn.. så har man ofte litt å bidra med alikevell..!!

Men hadde jeg ikke tenkt å få barn en gang i nermere fremtid hadde jeg nok ikke vært her...!!

Men for meg er dette på en måte "førte steg.."

ORIGINAL: Tinkers :P

fordi bv er et aktiv forum og her skjer det også action og inntriger. skjønner de jævlig godt. [8D]

sign...
Og her inne på generell er det jo MYE som ikke har med unger å gjøre.....vi diskuterer jo alt mellom himmel og jord....[:D][:D]

ja,men nå tenker jeg mer på de som oppsøker BV forumet til å begynne med da, som verken har barn eller planer om å prøve og få barn. den nærmeste tiden. de vet jo ikke hvordan det er her inne på generelt før de faktisk er kommet inn her.. om dere forstår hva jeg mener..?[:)]

Regner med det er en del som kjenner noen som bruker bv, kanskje venninna fikk barn når hun var 17-18-19-20 og hun selv ikke engang har type enda, hun kan jo da ha hørt om bv og generell. Og også det faktum at det stort sett alltid er folk pålogget her, som regel temmelig mange, imotsetning til mange andre forum jeg har vært inne å kikket på. Synes ikke det gjør noe om det er folk her som ikke har begynt å prøve el ikke har barn, så lenge de kan oppføre seg. En gang skal sikkert de og ha barn, og imellomtiden så er det vel greit å henge her hvis de er interessert i barn?[:)]

ORIGINAL: Lillemor1

Regner med det er en del som kjenner noen som bruker bv, kanskje venninna fikk barn når hun var 17-18-19-20 og hun selv ikke engang har type enda, hun kan jo da ha hørt om bv og generell. Og også det faktum at det stort sett alltid er folk pålogget her, som regel temmelig mange, imotsetning til mange andre forum jeg har vært inne å kikket på. Synes ikke det gjør noe om det er folk her som ikke har begynt å prøve el ikke har barn, så lenge de kan oppføre seg. En gang skal sikkert de og ha barn, og imellomtiden så er det vel greit å henge her hvis de er interessert i barn?[:)]

ja,selvf.,det gjør jo ikke noe,de må jo gjerne henge her[:)] men allikevel mener JEG det er litt spesielt å være aktiv på et babyforum hvis man selv ikke har barn eller har tenkt til å ha barn de nærmeste åra..men det er MIN mening da[;)]

ORIGINAL: snart3barnsmamma

Fins det her inne da? Ikke sett...[&:]

hehe.. hadde ikke påpekt det om jeg ikke hadde lagt merke til at det var noen av dem her da[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Er det mange her som ikke har barn, ikke er gravide og ikke prøver??[8|]

vil bare legge til at dette ikke var ment som noe "angrep" mot de som verken har barn eller prøver.. jeg ville egentlig bare vite hvorfor[:D]

Antakelig fordi de har lyst på barn, men ikke er i prøvestadiet ennå?

(Mitt umiddelbare svar)

Har ikke lagt merke til noen spesielle jeg,

ORIGINAL: Senator Malin

Jeg veit av ei ihvertfall.. Hu og typen var prøvere, så da kom hun inn hit. Aner ikke hva som skjedde med de to, men de er ikke prøvere lengre og hun trivdes så godt her at hun fortsatt er her.

må bare bli her for min del[:)][:)][:)] regner jo med at de er interresert i unger da, kan plukke opp mye nyttig her[:)]

Jeg er egentlig en 60 år gammel mann da[8|] Bare laget en ticker for å se interessant ut... Trengte faktisk ikke graviditetsattest for å få det...

Ikke så mange unge damer som vil prate med meg lengre, så da fant jeg ut at dette var stedet!

Noen som vil på BV-treff??? Anyone[8D]

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Trikken

Jeg er egentlig en 60 år gammel mann da[8|] Bare laget en ticker for å se interessant ut... Trengte faktisk ikke graviditetsattest for å få det...

Ikke så mange unge damer som vil prate med meg lengre, så da fant jeg ut at dette var stedet!

Noen som vil på BV-treff??? Anyone[8D]

tar med meg stokken og kommer!!![:D]

[:D][:D][:D]

Ser forresten at det er mange andre enn meg som er senior-medlemmer her da[8|][;)]

Back
Topp