Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: egirl
Hvordan vet du at de ikke er prøvere eller har barn? Har de skrevet det? Aldri lagt merke til det jeg.
ORIGINAL: Tinkers :P
fordi bv er et aktiv forum og her skjer det også action og inntriger. skjønner de jævlig godt. [8D]
ORIGINAL: Lillemor1
Regner med det er en del som kjenner noen som bruker bv, kanskje venninna fikk barn når hun var 17-18-19-20 og hun selv ikke engang har type enda, hun kan jo da ha hørt om bv og generell. Og også det faktum at det stort sett alltid er folk pålogget her, som regel temmelig mange, imotsetning til mange andre forum jeg har vært inne å kikket på. Synes ikke det gjør noe om det er folk her som ikke har begynt å prøve el ikke har barn, så lenge de kan oppføre seg. En gang skal sikkert de og ha barn, og imellomtiden så er det vel greit å henge her hvis de er interessert i barn?[:)]
ORIGINAL: Rebecca85
Er det mange her som ikke har barn, ikke er gravide og ikke prøver??[8|]
ORIGINAL: Senator Malin
Jeg veit av ei ihvertfall.. Hu og typen var prøvere, så da kom hun inn hit. Aner ikke hva som skjedde med de to, men de er ikke prøvere lengre og hun trivdes så godt her at hun fortsatt er her.
ORIGINAL: hopsideisi
ORIGINAL: Trikken
Jeg er egentlig en 60 år gammel mann da[8|] Bare laget en ticker for å se interessant ut... Trengte faktisk ikke graviditetsattest for å få det...
Ikke så mange unge damer som vil prate med meg lengre, så da fant jeg ut at dette var stedet!
Noen som vil på BV-treff??? Anyone[8D]
tar med meg stokken og kommer!!![:D]