IKKE PLANLAGT!!

Hmm, vet ikke hva jeg skal si jeg. Håper dere finner ut av det. Lykke til med valget, skjønner at det ikke er lett!! *Klem*
 
Det var ikke lett, nei...snakk med mannen din, så finner dere ut av det sammen:) Lykke til
 
Jeg skjønner godt at dette kom som et sjokk på deg,nå som dere hadde en del planer.
Men snakk med mannen din og finn ut hva dere vil i lag,så blir du iallefall ikke alene med å tenke på det.
Lykke til da!
 
Skjønner at du sitter litt i sjokk da. Håper dere finner ut av det :)

Personlig ville jeg aldri klart å ta abort fordi det ikke passer med en til. Jeg tenker som så at dersom forholdet er bra og stabilt og man klarer seg økonomisk så er rammene der for at barnet får en god oppvekst. Alle andre planer kan man utsette :) Men det er meg da..
 
Alt på en gang er ikke lett.. Men snakk med mannen din. Planer kan legges rundt babyen vettu. Så får vi krysse fingrene for at du holder deg pigg hele svangerskapet =D


Lykke til
 


Ups, påan igjen?! skrev:
Huff, før helgen lyste et en positiv test mot meg. HJELP! var det eneste jeg tenkte, og fortsatt det jeg tenker. Har ikke turt å si noe til mannen enda en gang, dette er ikke lagt inn i planen og jeg vurderer faktisk abort, jeg som har sagt at jeg aldri skal ta det!

Ingenting er lagt til rette for en ny baby nå, vi har alt ei på 1,5 år som nettopp har begynt å gå, jeg har begynt i ny jobb, skal fullføre studiene mine i mai/juni, vi sparer til å få tatt billappen og pusset opp huset, vi har planlagt sydentur i juni osv osv. Denne babyen passer ikke inn i alle disse planene!!

da synes jeg dere børde passe på mer sånn at du ikke ble gravid. er helt i mot arbort så lenge det ikke er voldtekt.


 


Augbaby2010 skrev:


Ups, påan igjen?! skrev:
Huff, før helgen lyste et en positiv test mot meg. HJELP! var det eneste jeg tenkte, og fortsatt det jeg tenker. Har ikke turt å si noe til mannen enda en gang, dette er ikke lagt inn i planen og jeg vurderer faktisk abort, jeg som har sagt at jeg aldri skal ta det!

Ingenting er lagt til rette for en ny baby nå, vi har alt ei på 1,5 år som nettopp har begynt å gå, jeg har begynt i ny jobb, skal fullføre studiene mine i mai/juni, vi sparer til å få tatt billappen og pusset opp huset, vi har planlagt sydentur i juni osv osv. Denne babyen passer ikke inn i alle disse planene!!

da synes jeg dere børde passe på mer sånn at du ikke ble gravid. er helt i mot arbort så lenge det ikke er voldtekt.




Det er lett for deg å si, dette er 2. gangen jeg har blitt gravid mens jeg har gått på p-piller, vi har hatt sex kanskje tre ganger det siste halve året, rett og slett pga frykten for å bli gravid igjen, og er kun den siste gangen vi ikke brukte kondom i tillegg. Jeg trenger omtrent bare å lukte på en mannetruse så blir jeg gravid. Jeg og har alltid tenkt som deg,men nå som jeg er oppi det selv så blir det faktisk annerledes... Jeg tror nok det er best å prøve å fullføre svangerskapet for jeg kommer til å slite med meg selv etterpå. Jeg har vært gravid 5 ganger tidligere, men de 4 første endte i sa eller exu, og med gullet så hadde jeg et slitsomt svangerskap med oppkast i 16 uker, pluttselig fødsel i uke 32 og livstruende blødninger etterpå. Så det er liksom ikke bare livssituasjonen det står på, men frykten for å måtte oppleve det samme,eller i verste fall enda verre opplevelser igjen.
 
Burde du ikke delt dette med mannen med en gang i stedet for å legge det ut på et terminforum?

Tror min mann hadde blitt ganske skuffet om jeg hadde blitt gravid og han ikke fikk vite det uansett situasjon. Så dette synes jeg du burde sette deg ned med mannen og diskutere med en gang. Så kan du heller komme inn hit dersom dere bestemmer dere for å beholde.
Dette er tross alt et terminforum for de som skal få barn neste sommer og som gleder seg og ønsker å dele den ferden.

Mange her har ønsket og prøvd lenge og da føles det gjerne litt provoserende å komme inn hit for å diskutere at man ikke ønsker barnet man har i magen.

Ønsker dere lykke til med avgjørelsen og håper dere finner en løsning som passer for dere.



 
sitter i samme situasjon (bare andre grunner da) og det er ikke et lett valg nei!!!
 


Ups, påan igjen?! skrev:


Augbaby2010 skrev:


Ups, påan igjen?! skrev:
Huff, før helgen lyste et en positiv test mot meg. HJELP! var det eneste jeg tenkte, og fortsatt det jeg tenker. Har ikke turt å si noe til mannen enda en gang, dette er ikke lagt inn i planen og jeg vurderer faktisk abort, jeg som har sagt at jeg aldri skal ta det!

Ingenting er lagt til rette for en ny baby nå, vi har alt ei på 1,5 år som nettopp har begynt å gå, jeg har begynt i ny jobb, skal fullføre studiene mine i mai/juni, vi sparer til å få tatt billappen og pusset opp huset, vi har planlagt sydentur i juni osv osv. Denne babyen passer ikke inn i alle disse planene!!

da synes jeg dere børde passe på mer sånn at du ikke ble gravid. er helt i mot arbort så lenge det ikke er voldtekt.




Det er lett for deg å si, dette er 2. gangen jeg har blitt gravid mens jeg har gått på p-piller, vi har hatt sex kanskje tre ganger det siste halve året, rett og slett pga frykten for å bli gravid igjen, og er kun den siste gangen vi ikke brukte kondom i tillegg. Jeg trenger omtrent bare å lukte på en mannetruse så blir jeg gravid. Jeg og har alltid tenkt som deg,men nå som jeg er oppi det selv så blir det faktisk annerledes... Jeg tror nok det er best å prøve å fullføre svangerskapet for jeg kommer til å slite med meg selv etterpå. Jeg har vært gravid 5 ganger tidligere, men de 4 første endte i sa eller exu, og med gullet så hadde jeg et slitsomt svangerskap med oppkast i 16 uker, pluttselig fødsel i uke 32 og livstruende blødninger etterpå. Så det er liksom ikke bare livssituasjonen det står på, men frykten for å måtte oppleve det samme,eller i verste fall enda verre opplevelser igjen.


skjønner deg godt. mange som ikke tenker på at det ikke er lett å bære fram et barn eller få et barn til....
 
Back
Topp