Krystallbarn<3
Første møte med forumet
Jeg fant plutselig ut at jeg er gravid med nr.4. Ser ut som jeg hører til i februar, er 6+6 .Og det var langt unna planlagt . Og jeg plages med gallestein. Har gått med det i 2 år . (Men har tydeligvis hadd det med svangerskap nr 2. I 2012, Som jeg ikke skjønte .) så jeg venter på operasjon ,fjerne galleblæren . Men som jeg fant ut at jeg er garvid med nr .4 og som jeg skreiv ,ikke planlagt. Jeg har gått på STERKE smertestillende og fant ut nettopp at jeg er gravid. Trodde at M ikke kom til rett tid , siden kroppen min er preget av at jeg er dårlig. Så nå står jeg i en veldig vanskelig situasjon . Jeg er så redd for at smertestillende har påvirket "spiren" og at jeg blir dårlig resten av svangerskapet. Vil ikke gå med gallesteinanfall under svangerskapet. Jeg er så sliten av dem. Jeg reagerer på alt av mat ,You name IT...Har hadd en infeksjon i gallen . Fikk antibiotika . Var i det vaset jeg ble befruket . Jeg er så usikker på va jeg skal gjøre? Jeg har snakket med min fastlege. Og jeg har henvist meg til å ta det bort. Men jeg er ikke den som vil gjøre noe sånt. Så jeg har det vondt inni meg . Men er så redd for at dette ikke blir et bra svangerskap og alle smertestillende jeg har tatt. Jeg skal på samtale før avgjørelsen . Og det står så lite om gallestein og svangerskap på nette. Så jeg lurer på om det er flere som har gallestein ? Før graviditeten sin? Om hvordan det har gått med dere? Er det noe lys i tunelen ? Jeg håper det er noen av dere som kan dele meg meg om deres historier ? Det er så vanskelig valg jeg har havnet opp i. Og jeg og samb var veldig enig om at vi ikke skulle ha flere barn. Vi var fornøyd med dem vi har . Men jeg har havnet oppi en sitvuasjon som er veldig vanskelig . Håper det er noen som kan dele med meg ? Har /hadd gallestein under graviditeten sin? Og jeg er usikker på om jeg får operasjon under graviditeten . Så om dere vet om det gjøres ? Så jeg har ikke fått noe glede av å bli gravid,når situasjonen er sånn :'(
Var litt vanskelig å forklare meg , så om det blir tolket feil hær .så er ikke det meningen . Men det er bare å spørre om dere lurer på noe mer !!
Var litt vanskelig å forklare meg , så om det blir tolket feil hær .så er ikke det meningen . Men det er bare å spørre om dere lurer på noe mer !!