Ikke oppblåst lenger

Mollå

Gift med forumet
Vell, nå er ikke jeg særlig oppblåst lenger. Dere andre som også har bikket 12 uker, har dere det også slik?

For noen uker siden så jeg myyyye mer gravid ut enn nå[:-]

Og jeg har gått opp 2-3 kg siden jeg ble gravid..

er ikke oppblåst lenger nei [:)]
Nå er det litt mage om morningen og [:D] og ganske mye mage på kvelden

ORIGINAL: Knottet2

er ikke oppblåst lenger nei [:)]
Nå er det litt mage om morningen og [:D] og ganske mye mage på kvelden

Ja, litt sånn her og. Men for 2 uker siden så det ut som at jeg var 6 mnd på vei liksom[:D] Begynte å bli litt redd for brudekjolen! Men ser ut som at det skal gå fint[;)]

Men er jo glad det er en liten mage der, og gleder meg VELDIG til den skikkelige magen kommer!!! [:D]

jeg ligger jo noen uker bak deg, her er det fortsatt oppblåst. På kvelden, men kommer tidligere og tidligere på dagen.

Jeg er jo om noe gått NED en kg jeg da, men magen vokser... (Sist begynte ikke vekta å gå markant oppover før rundt 20 uker, men mage fikk jeg)

Tror jeg er litt oppblåst, til tider! Men tror nok det forsvinner etterhvert som ukene legger seg på sv.skapet.

Har ikke veid meg etter jeg så jeg hadde gått opp 5 kg...tror bare jeg skal holde meg unna vekten, enn så lenge [8D]

nei faktisk ikke. tenkte på det her om dagen at magen ikke er oppblåst lenger, men holder samme størrelse og formen hele dagen og kvelden...[:D] nå kommer endelig snart babymagene

Jeg har det også slik  :) spesielt om morgenen, før var jeg oppblåst hele tiden. Nå er det bare av og til, men sånn er det jo til vanlig også :)

Akkurat slik følte jeg det for litt siden også(har ikke vært oppblåst på et par uker), nå er det jo ikke noe gravidmage igjen.

Back
Topp