ikke om i brystene

Mamman til Carina

Glad i forumet
har dere begynt å merke noe til ømhet i brystene ennå??? merker ingenting ennå og syns det er litt rart.

Det er bare brystvortene mine som er ømme. "Nei, ikke ta på dem!" skriker jeg til sambo [&o] Resten går fint [;)]

I følge hvor langt jeg er på vei, så må jeg ha hatt ømme bryster nesten før jeg ble gravid. Det har begynt å gi seg noe nå. Men det var det som fikk meg til å ta en test. for jeg hadde kjent på de ett par ukers tid og det ga seg jo ikke[:D]

Passa egentlig litt dårlig for oss med barn nå, så jeg tenkte kanskje jeg hadde ligget litt galt jeg da. Men når begge brystene var ømme. så var det vanskeligre å bortforklare[:D][:D]

her er de veldig ømme, vært det i tre uker nå.. str har også forandret seg, slik at jeg har måttet kjøpe meg ny BH [:D]

Syns det er rart at jeg ikke har begynt å merke noe ennå annet en at det klør noe innmari i brystvortene innimellom

ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Syns det er rart at jeg ikke har begynt å merke noe ennå annet en at det klør noe innmari i brystvortene innimellom

jeg er 7 veker på vei, og kjenner heller ikke noe i brystene. litt trist gleda meg til å værta litt brystfager under graviditeten[:D] mrn det kommer sikker senere i graviditeten,tror det er helt normalt[;)]

ORIGINAL: lykkepillen

Hver morgen må mine bryster bæres ned trappen. Men de kommer seg utover dagen da.. Heldigvis.

he he he...den kjenner jeg igjen[:D] 

Lykkepillen!! Du er så søt, dette gjorde dagen min [:D]  Har egentlig aldri tenkt på dette med å bære brystene ned trappen.. 

Mine brystvorter er litt ømme nå men syns ikke de har vokst noe[8|]
Sist gang jeg var gravid vokste de ikke før etter fødselen når melke produksjonen startet, og da var de enorme [;)]

Back
Topp