Ikke nyse, ikke nyse nå

twinanne

Forumet er livet
Da ble kveldsdosen med nesesprayen tatt, eh...5 minutter forsendt ...glemte meg bort jeg gett....eh...ikke nyse nå, eh...greier ikke å olde igjen...eh....atchoooooo. Oh shitt det er så vanskelig å ikke nyse altså[:o]

Hm...dette var hvist gruelig morsomt kjønner jeg[8|]

Ellers så sjekket jeg forige IVF start - eh... det ene øyet hovnet opp på kveld nr 2 med sprayen...husket ikke at det var så tidlig jeg.

Jeg vil ikke ha dårlig syn, kan ikke det nå skal i 50 års lag til helgen eh.....Men det kan jo hende at det ikke blir slik denne gangen da, håpe håpe, da var det først det ene øyet i 4 dager så på dag 8 kom det andre øyet i 3 dager....hadde begynt med øyedråper da, så kom de andvergang et par ganger til og var hovne i 2 dager hver....hm... så ble det begge samtidig i puregon perioden....jeg er klar med øyendråpene nå da, så jeg slipper iallefall 4 dagers håpe jeg. Liker egentlig ikke dette her altså, er så ekkelt og så ser jeg så dårlig.

Kjipt at du sliter sånn med den sprayen, men jeg tror at ditt harde arbeid og tålmodighet resulterer i noe vakkert! [:D]

Masse lykke til Twinanne! Dette klarer du! [:)]

Håper du takler medisinene litt bedre denne gangen....
og ikke minst at du får et bra resultat om ca 9 mnd[;)]

ORIGINAL: Marianne1

Kjipt at du sliter sånn med den sprayen, men jeg tror at ditt harde arbeid og tålmodighet resulterer i noe vakkert! [:D]

sign[;)]

ORIGINAL: babyT?

Lykke til!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp