Ikke normalt??

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
På tirsdagen hang lillemor i puppa mine fra halv ti på morran til vi la oss!!!!! Å hu tømte puppa ofte! Tror jeg (?!) jeg tenkte at det kan jo ikke være normalt? Hun sov bare 3timer til sammen.. Så gav vi henne erstatning på kvelden.. Å da sovna hun me en gang!! Hvorfor skjer det? Er det ikke nok næring i melka mi eller? Uff.. Vil liksom ikke gi mme.. Men ser oss nødt til det.. Så nå pumper jeg meg for fult her!

Prøvde å si det til hs! Men fikk ikke noe ordentlig svar.. Hjelp? Snille damer <3

Kanskje du har økedøgn.

høres ut som økedøgn, da kan de bli ganske urolige, ofte er det ikke så mye å gjøre/gjøre feil, annet enn å "holde ut",:) du trenger nok ikke å bekymre deg for at du har for lite melk, puppen går aldri tom, og melka blir fetere og fetere etter hvert som hun tømmer den. Gir du fra begge? evt tilbyr du begge hver gang du ammer?

høres ut som økedøgn, da kan de bli ganske urolige, ofte er det ikke så mye å gjøre/gjøre feil, annet enn å "holde ut",:) du trenger nok ikke å bekymre deg for at du har for lite melk, puppen går aldri tom, og melka blir fetere og fetere etter hvert som hun tømmer den. Gir du fra begge? evt tilbyr du begge hver gang du ammer?
Hun holdte på iallefall 2 dager ;o er det og økedøgn? Ja, tilbyr begge hver gang! Men virker som at hun blir sliten og slipper den ;s

Økedøgn kan vare over flere dager ja :)

Høres ut som økedøgn ja. det får også opp produksjonen din, til dit babyene ønsker den ;) Så slike dager er slitsomme, og babyer kan være litt late på puppen pga de sovner litt. Og koser seg ekstremt mye på puppen .

har alltid måtte jobbe for å holde frøkna våken når hun spiser, delvis stryke henne i hendene/under føttene. Kanskje du kan forsøke å ta en liten pause for så å legge henne til igjen?:)

har alltid måtte jobbe for å holde frøkna våken når hun spiser, delvis stryke henne i hendene/under føttene. Kanskje du kan forsøke å ta en liten pause for så å legge henne til igjen?:)
Ja jeg og x) vel, jeg pleier som regel å legge hun tilbake i babyneste. Å da våkner hun til xD bare pupp det går i!

Enig med de andre at det høres ut som økedøgn :) Har hatt noen dager hvor mini kun har hengt i puppen. Er slitsomt, men det må til :)

Har vært heilt likt her og dei to siste dagane. Garantert økedøgn :) Å så har eg vært ekstremt tyst og varm desse dagane når han har holdt på, puh!

Vi har hatt det likedan. Han har hengt i puppen omtrent sammenhengende hele dagen. Ufattelig frustrerende når det står på og utpå kvelden har jeg vært på nippen til å gi både smokk og mme, men har klart å bite tennene sammen og stå i det. Etter et par dager har det gitt seg og lillegull er storfornøyd igjen

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Høres ut som økedøgn ja.
Kan vare flere dager til babyen får økt produksjonen nokk.
Du får bare sitte med hun på puppen slik at hun får stimulert.
Hold ut så går det nokk over snart :)

Her er vi på vårt 3 økedøgn denne uken! Zombie.no! Bare idag har eg ammet 10 ganger !!! Å kl er bare halv 5!!! :p denne ungen kommer til å bli en liten ball til slutt :'D

Back
Topp