Ikke normal...??

Madde35

Glad i forumet

Tror ikke jeg er normal altså...
For nå skal jeg altså selge mine hvite møbler, og kjøpe meg eike møbler..hehe..
Blir søren ikke klok på meg selv, men vet at jeg er skikkelig lei det hvite....jaja...

Så noen som vil kjøpe, så er det bare til å si ifra.....hehe

Spisestuen,hjørneskapet og glassskapet er det jeg skal kvitte meg med....

Sånn

nettopp solgt alt mitt hvite for så å kjøpe mørke møbler. lei det mørke allerede [>:]

Hehe....Hadde først bjørkemøbler,så hvite møbler, så brunsorte og nå hvite igjen....Alt dette på 3 år...hmm..

Sliter med noe, det er helt klart..hehe

Jeg har masse eikemøbler og var veldig fornøyd med det........... til det hadde gått litt tid og de ble MØRKERE!

ORIGINAL: Lilleping

Jeg har masse eikemøbler og var veldig fornøyd med det........... til det hadde gått litt tid og de ble MØRKERE!

Det må vel behandles litt ofte tror jeg.....Iallefall det jeg har lest om eik...

ORIGINAL: *mamma1*

Prisen på det hjørneskapet?

Vet du at jeg aner ikke.....Dette ble liksom brå bestemt istad..hehe...
Så har lagt det ut på finn....Og skrivd gi bud...

[:D][:D][:D][:D]heheh.... også furumøbler[&:][&:][&:][:-][:-][:-] hihi.. jaja, om du er sikker på at du er lei og ikke en periode da[:D][;)]

Jeg har en eikelampe for å henge over spisbord om du er interissert[:D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:D][:D][:D][:D]heheh.... også furumøbler[&:][&:][&:][:-][:-][:-] hihi.. jaja, om du er sikker på at du er lei og ikke en periode da[:D][;)]

hehe....

Blir sikkert lei det også om noen mnd....derfor jeg sier ikke normal..haha..

Men denne serien tenkte jeg på da.....Syns jo den er så fin....

ORIGINAL: Madde35

ORIGINAL: Lilleping

Det må vel behandles litt ofte tror jeg.....Iallefall det jeg har lest om eik...
Det er akkurat det vi har gjort, oljet det med javne mellomrom, men det er umulig å forhindre at treverk ikke blir mørkere (hvis man ikke bleker eller maler det da )

Back
Topp