Nå har jeg hvert på legevakta og jeg har en kraftig betennelse i munnen som er stein hard og det er ganske mye. Så fikk en bra dose antibiotika sa hu. Men om det ikke sprekker av seg selv så må jeg kutte opp så betennelsen kommer ut og det har jeg ikke lyst til.
Og det hverste er det at hu trur ikke den kommer til å sprekke.
Så nå får jeg bare se om 7 dager om jeg er noe bedre da[:)]
[hr]
ringt til tannlege i dag og 7 januar fikk jeg time.
Ikke det at det hjelper noe på betennelsen som jeg har nå, men kan hvertfall få sjekka de tenna mine for første gang på 5 år tenker jeg..
Så håper ikke det tar lang tid føre jeg er kvitt betennelsen eller at mamma får legen til å skrive ut noe som kan hjelpe. er jo dritt ubehagelig å snakke. så kan jeg ikke ligge på den siden, pusse tenna, bite tenna sammen eller spise og får bare drikt vann ellers gjør det vondt..
Beklager at jeg syter, men måtte bare få det ut siden jeg føler meg elendig nå[&o]
Og det hverste er det at hu trur ikke den kommer til å sprekke.
Så nå får jeg bare se om 7 dager om jeg er noe bedre da[:)]
[hr]
ringt til tannlege i dag og 7 januar fikk jeg time.
Ikke det at det hjelper noe på betennelsen som jeg har nå, men kan hvertfall få sjekka de tenna mine for første gang på 5 år tenker jeg..
Så håper ikke det tar lang tid føre jeg er kvitt betennelsen eller at mamma får legen til å skrive ut noe som kan hjelpe. er jo dritt ubehagelig å snakke. så kan jeg ikke ligge på den siden, pusse tenna, bite tenna sammen eller spise og får bare drikt vann ellers gjør det vondt..
Beklager at jeg syter, men måtte bare få det ut siden jeg føler meg elendig nå[&o]