ikke noen jobb på meg på lenge....

VilSåGjerne

Forumet er livet
har fått så masse kjeft,for at eg styrer sånn på på jobben min, jobber altfor masse, opp til 11 timers vakter siden vi ikke får fatt i folk,og eg har jo ikke hjerte til at det skal være lite folk på jobb og risikere at brukerne ikke får det de trenger.ikke har vi sjefer heller,alle 3 e på vinterferie så eg har hatt masse ansvar på jobb denne uken.
jeg har kjendt på meg sjøl når eg kommer hjem fra jobb at eg e ufattelig sliten,men alikevel står eg på. men no e d på tide at eg tenker litt på meg sjøl, så eg ringte inn og sa at eg ikke kommer i morgen eller på mandag, for at eg rett og slett e sliten. no MÅ eg tenke på meg sjøl. fra onsdag te sondag blir eg jo sykemeldt pga uttaket..... og uken etter skal eg ha ferie [:D]

eg har fått en sinnsyk hodepine,og den vil ikke vekk heller....

i dag fikk eg sove lenge,har ikke gjort det på leeeeeeeeeeeeenge,og det var så deilig, kjenner det at skuldrene mine ikke e inni ørene mine lenger,deilig[:)]

lurt det[:)] du fortjener litt fri nå[;)]
kos deg og forbered kroppen på en liten huleboer[;)]

ORIGINAL: Hope

ja det skal eg gjøre no[:D]

Nå for du ta vare på deg selv, hilsen en fyllik her borte i Vestfold, skikkelig berusa på et glass rødvin dette lover ikke godt. Det kommer nok av at jeg er helt utslitt etter min første IVF  så bare ta det til etterretning, det er kansje ikke så lurt å jobbe for mye ekstra når man er helt hormonel - det har jeg også gjort med seminar oppi det hele i rugeperioden. Pleier da virkelig å tåle mer enn dette da, men det er bare min bedre halvdel som får slite med dette, ok han er litt flirete av denne grunn.

Høres lurt ut av deg å ta litt pause. Man trenger å få hente seg litt inn av og til. Om man ikke tar kroppens signaler på alvor og bare presser seg mer og mer vil man før eller senere gå på en smell. Og det er IKKE gøy! Ta godt vare på deg selv så vil nok en liten huleboer ta plass og trives [;)]

ORIGINAL: babyT?

Høres lurt ut av deg å ta litt pause. Man trenger å få hente seg litt inn av og til. Om man ikke tar kroppens signaler på alvor og bare presser seg mer og mer vil man før eller senere gå på en smell. Og det er IKKE gøy! Ta godt vare på deg selv så vil nok en liten huleboer ta plass og trives [;)]

ta vare på deg selv nå, du skal bare tenke på deg selv, mannen og det dere skal gjennom nå.. [;)]

hold deg hjemme og nyt litt fri.
selv skal jeg noe hver eneste dag fremover...
til uken: skole mandag og tirsdag, bergen tirsdag, onsdag-fredag, og sikkert jobb hele helgen igjen. går i skole og jobb begge rugeukene mine og. skulle hatt litt fri å sløva på jah[:D]

ORIGINAL: Hope

[:D][:D] Et fornuftig valg ja!!

ja det er bra, du må tenke på deg og kroppen.
tenk nå er det bare 3 dager igjen til uttak, har jammen gått fort.
tvi tvi for nå skal du få en spire som klamrer seg fast i 9mnd

ja dette her e hærlig,kjenner på kroppen no at den e rolig og avslappenes,noe som eg ikke har vært på lenge,virkelig deilig. eg har sovet masse no,har jo vært trøtt som en dupp i flere uker nå.....

så dette her gjør godt[:D]

ORIGINAL: hegemw

så bra,
gøy at vi blir rugere samme uke, jeg setter inn egg tirsdag og du fredag

då e vi tre stykk samme uke,godt å ha noen å ruge sammen med[:D]

ORIGINAL: Ivara

Så bra at du tar deg litt fri når du trenger det. Du gjør ingen noen tjenester ved å slite deg ut vet du.

Må sørge for å ha ro kroppen til rugetiden din [;)]

Back
Topp