Ikke noe mer jobb nå...

Ren85

Glad i forumet
...og det er veldig rart. Egentlig skulle jeg ikke starte fødselspermisjon før 12 juli, men nå orket jeg ikke jobbe mer. Er konstant sliten og plages med mye ryggsmerter. Så i dag har jeg levert syk.mld og hatt med fredagskos til jentene på jobben. Syns det skal bli deilig å ha fri nå, men syns det er trist å ikke se kollegaene så ofte. Trives jo så godt!! Men greit å ha energi til å nyte resten av graviditeten og orke fødsel når den tid kommer!

Så nå er det på tide å se om man kan få litt brunfarge på denne kroppen. Og tror sannelig jeg skal starte å lese en bok. Kan ikke huske sist!! Deilig å vite at vi fikk handla ferdig ALT til snuppa i går så nå skal jeg bare kose meg med å gjøre alt klart[:D] 

Fortsatt fin dag til dere alle sammen!!

Jeg hadde siste dag i går, men var innom jobben med fredagskos i dag jeg også [:)] Begynte ferien min i går, men hadde nok fikset meg sykemld. jeg også om ikke ferien hadde startet nå. Den siste uka har vært slitsom siden bekkenet (eller noe i den dur) har begynt å verke, så ferien var ganske så etterlengta [:)]

Takk for tipset om å lese en bok! Har lurt på hva jeg skal fylle de neste ukene med, siden jeg orker minimalt med farting, men har jo masse bøker jeg har planer om å få lest som jeg kan sette igang med nå [:D] 

Back
Topp