Ikke noe liv

Fuglen

Elsker forumet
Hadde OUL i dag, og tenkte faktisk i går kveld at nå var utrolig at det var ingen på gruppa som har fortalt at det har gått veldig dårlig. Vel, her er en historie til feil side av statistikken. De fant ikke noe liv på ultralyd. Ingen tegn på forhånd at noe var galt. Lykke til videre, alle som en. Nå er dere halvveis snart alle sammen. Nyt dagene, sparkene, kvalmen og trøttheten.

Uff det var utrolig trist å lese! Mange gode tanker til dere <3 Lykke til videre <3

Hadde OUL i dag, og tenkte faktisk i går kveld at nå var utrolig at det var ingen på gruppa som har fortalt at det har gått veldig dårlig. Vel, her er en historie til feil side av statistikken. De fant ikke noe liv på ultralyd. Ingen tegn på forhånd at noe var galt. Lykke til videre, alle som en. Nå er dere halvveis snart alle sammen. Nyt dagene, sparkene, kvalmen og trøttheten.
Så trist :( sa de noe om hva som kan ha skjedd og hva som skal skje videre? :( Hvor stort var fosteret? :( Dette skjedde med ett familiemedlem av meg nylig, stor sorg <3

Så trist :( sender en klem

Nei så forferdelig trist å høre! :( <3 lykke til videre på reisen med alt som måtte komme <3

Utrolig trist å høre :(

Så utrolig trist!! :(
Har også tenkt den tanken, og gruer meg til imorgen!
Du har ikke kjent liv tidligere heller?
Lykke til videre, ta vare på hverandre! Håper det klaffer raskt igjen!! <3

Jeg tenkte og på det i går, og med manglende mage gruer jeg meg veldig til oul i dag...

Utrolig leit at det skulle skje med dere :( håper dere blir godt tatt vare på ❤️

Huff.. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være for dere akkurat nå.. Mange varme tanker sendes <3

Så utrolig trist :(
Sender en stor klem:Heartbigred

Back
Topp