Ikke noe liv.

April-lykke

Glad i forumet
Følte i forge uke jeg kjente noen bevegelser. Men det ble med det.. Nå er jeg 17 uker i morgen å kjenner jeg er bekymret.

Forge svskap kjente jeg godt spark i uke 17.

Jeg er 17+2 og kjenner bare litt rare ting som jeg er litt usikker på om er liv eller ikke. UL viser at morkaken ligger foran så jordmor sier at det godt kan drøye noen uker før jeg kjenner noe. Ikke noe å bekymre seg over ennå :-)

Er 3.gangs og syns jeg kjenner mindre liv nå enn med de 2 andre! Men ikke bekymret, det kommer! :)

Det kommer. Ungen har sikkert bra flyttet på seg og sparker et sted du ikke kjenner så godt. Ikke før uke 24 du skal kjenne liv hver dag.
Jeg hadde det også slik...

Fikk panikk og bestillte privat ul pga av ak det samme som deg, gikk ca ei uke og tenkte og kjennte etter... Der lå hun å sprella, men jeg kjente ingenting..
Alt kommer ann på hvor babyen sparken henne, når det er så tidlig... Jeg er i uke 18 i dag og var der på fredag.

Kjente ikke bevegelser før jeg var nesten 17 uker, kjente tidligere med nummer 1! Husk at det er mange som ikke kjenner noe før uke 20 også :)

Jeg og føler jeg kjente så mye mer liv på denne tiden forrige svangerskap (uke 17) men syntes ikke jeg kjenner så mye nå,men har ikke hatt blødninger og fikk se et levende vesen på jo i uke 12 ås satser på at alt er bra. Har jo kjent litt smått tror jeg haha :)

kjenner så og si ingen ting, kjente det tidlig forrige svangerskap.. så tror det er forskjellig.. vet det er liv pga doppler da :)

Jeg er 3.gangs, og denne gangen her er da jeg kjenner minst liv! Hadde morkaka bak med første, så kjente alt godt da :) med andre var den litt fremme, og nå denne gangen dekker morkaka hele forsiden, som jordmora sa :p jeg er kommet inn i uke 21, og merker bare litt, spesielt på sidene :)

Det blir nok sterkere hos begge etterhvert :)

Jeg kjenner ingen ting og er I uke 18. Og nå som kvalmen og trøttheten har gått litt over så føler jeg meg nesten "normal" men den var der den, var på kontroll hos jordmor i dag og hjertet slår fortsatt. Synes ikke du skal bekymre deg.

er andre gangs og jeg kjente de første bevegelsene i uke 14-15, litt tidl enn sist, men kunne være pittelitt og så maaange dager til neste tegn på bevegelse ;) Nå er det oftere og oftere, er 17+4 idag :) Du skal se sparkene kommer hyppigere og hyppigere etterhvert :) ingen svangerskap er like så denne gangen kan det jo godt henne du må vente lenger for å kjenne like mye bevegelse ;)

Ja, tok det opp med lege i dag :) Hun sa at det kan gå flere dager i mellom nå. Men etter uke 20-21 bør en kjenne liv hver dag :)

Back
Topp