Ikke noe liv!? :/

MinMageboer

Flørter med forumet
Hei!
Jeg er 26 uker på vei, og har de siste tre dagene ikke kjent noe som helst liv fra den lille i magen :/ Har i 3-4 uker kjent daglige spark, men plutselig sluttet det... Har som sagt ikke kjent noe som helst de siste dagene - til tross for iskald saft, søte godterier, og veldig mange og lange "raster" liggende på sofaen.
Noen som har noen tips? Bør jeg være bekymret???

Hvis du ikke har kjent noenting på fler dager så hadde jeg tatt en tlf til føden for å høre..
Håper alt er bra :)

*fortryllende* skrev:
Hvis du ikke har kjent noenting på fler dager så hadde jeg tatt en tlf til føden for å høre..

Har tenkt på det, men så er jeg så usikker på om jeg bare er "hysterisk" eller om jeg virkelig har grunn til bekymring... Er min første, så jeg vet liksom heller ikke om det evt kan ha noe å si hvordan ungen ligger i magen (i forhold til om man kjenner noe eller ikke)?

MinMageboer skrev:

*fortryllende* skrev:

Har tenkt på det, men så er jeg så usikker på om jeg bare er "hysterisk" eller om jeg virkelig har grunn til bekymring... Er min første, så jeg vet liksom heller ikke om det evt kan ha noe å si hvordan ungen ligger i magen (i forhold til om man kjenner noe eller ikke)?

Bedre å ringe en gang formye enn en gang forlite :)
Ta en tlf du, så får du evt komme inn til en sjekk..:)

*fortryllende* skrev:

MinMageboer skrev:

*fortryllende* skrev:

Bedre å ringe en gang formye enn en gang forlite :)
Ta en tlf du, så får du evt komme inn til en sjekk..:)

... og DER kom det tre spark på rappen!!

Den lille luringen har visst bare ertet meg litt de siste dagene. Håper det fortsetter - ellers skal jeg ringe! Kjente at jeg ble VELDIG lettet nå :)

*sniker fra mars*

Hvis jenta di ligger og sparker mot ryggen kan det være vanskelig å kjenne noe, eller hvis du har morkaka foran.. Men uansett kan det være godt med en telefon til føden hvis du er veldig bekymra, bedre å få undersøkt hvis du er urolig. Lykke til :)

Så bra! Ville vel berolige mamman sin litt nå :)
Satser på at det fortsetter, så du kan kose deg med masse liv i magen :)

Fantastisk! Har vel ikke blitt så glad på lenge ;)
Kan senke skuldrene litt igjen nå tror jeg.
Litt dårlig gjort da, synes jeg...

pepperpus skrev:
*sniker fra mars*

Hvis jenta di ligger og sparker mot ryggen kan det være vanskelig å kjenne noe, eller hvis du har morkaka foran.. Men uansett kan det være godt med en telefon til føden hvis du er veldig bekymra, bedre å få undersøkt hvis du er urolig. Lykke til :)

Takk :)
Kjente plutselig tre spark, så håper det vedvarer.
Etter et par dager med bekymringer og null spark, ga hun plutselig tegn fra seg :)

Supert! Deilig følelse å kjenne henne igjen tenker jeg! :D
Hun har sikkert snudd litt på seg nå da ;)

MinMageboer skrev:

pepperpus skrev:
*sniker fra mars*

Etter et par dager med bekymringer og null spark, ga hun plutselig tegn fra seg :)

pepperpus skrev:

MinMageboer skrev:

pepperpus skrev:
*sniker fra mars*

Veldig deilig!
Skvatt skikkelig, for jeg satt helt i mine egne tanker her ;)
God pinse :)

Jeg har morkaken foran i dette svangerskapet, og kjenner så lite i forhold til sist gang, så er sikkert like bekymret som deg innimellom;-) så godt når sparkene plutselig kommer;-) de er noen luringer disse små!!!:-)

jordmor sa til meg på siste kontroll at jeg skulle begynne å følge litt med på bevegelsesmønstret til babyen, og hvis det plutselig endret seg veldig eller at jeg ikke kjente noe en dag så skulle jeg kontakte føden. Så tror ikke de har noe imot at man ringer hvis man er bekymret! 

Back
Topp