Ikke noe liv!? :/

MinMageboer

Flørter med forumet
Hei!
Jeg er 26 uker på vei, og har de siste tre dagene ikke kjent noe som helst liv fra den lille i magen :/ Har i 3-4 uker kjent daglige spark, men plutselig sluttet det... Har som sagt ikke kjent noe som helst de siste dagene - til tross for iskald saft, søte godterier, og veldig mange og lange "raster" liggende på sofaen.
Noen som har noen tips? Bør jeg være bekymret???

Ring iallefall for å spørre. Forrige svangerskapet jeg gikk måtte jeg sikkert innom sykhuset to ganger i uken bare for å sjekke da jeg ikke kjente livstegn.

Oppdater oss da... Vet så inderlig hvordan du har det, tankene og bekymringene som kommer...

Begge trådene er posta omtrent samtidig. Så det kan nok hende at hun har vært litt overivrig da hu lagde tråden, slik at hu trykte post 2 ganger på rappen. Da kommer'n flere ganger.

har du ringt legen? hvis ikke du får en haste time så ville jeg ringt føden for å høre. 3 dager er jo endel.

Jeg hadde visst trykket to ganger på knappen ja, så innlegget ble postet to ganger.

Etter tre dager uten noen som helst tegn fra den lille i magen, begynte hun å sparke samme kveld som jeg postet innlegget :)
Siden da har hun HELDIGVIS sparket litt hver dag, så nå går jeg igjen med senkede skuldre :)

Jeg hadde visst trykket to ganger på knappen ja, så innlegget ble postet to ganger.

Etter tre dager uten noen som helst tegn fra den lille i magen, begynte hun å sparke samme kveld som jeg postet innlegget :)
Siden da har hun HELDIGVIS sparket litt hver dag, så nå går jeg igjen med senkede skuldre :)

Back
Topp