ikke noe kvalme?

babyi2013

Flørter med forumet
Hvis man slet med ekstrem svangerskapskvalme forrige gang, er det grunn til bekymring når man ikke kjenner noe kvalme eller andre symptomer denne gang? Er selvsagt nervøs for det meste, har ikke så gode erfaringer fra før.. får sikkert kastet på meg kvalme nå, som straff for innlegget :P hehe

Jeg var veldig kvalm forrige gang. Er ikke så kvalm denne gangen, men regner med det kommer om en uke eller to med tanke på når det begynte forrige gang:) men vi kan jo være heldige slippe det denne gangen ;)

har ett av hver fra før - men storesnuppa var jeg ikke spess kvalm, bare uggen (visste ikke jeg  var gravid før uke 15, så var ikke sterke symptomer) og med minstegutten var doskåla min beste venn i 12 uker.... så er spennt på denne gangen, men ser ut til at jeg er i uke 6 uten veldig kvalme, kun uggen når jeg er sulten

Sitter her og undrer jeg også! Forrige gang hang jeg over doskåla på denne tiden, og det gjorde jeg så tidlig som i uke 4... Men har hørt med andre her inne, og mange har faktisk stor forskjell på kvalmen i svangerskapene sine, så vi skal vel bare nyte det! ;)

Her kaster jeg opp hele døgnet og er kvalm konstant. Har vært veldig dårlig i alle mine svangerskap. Men kjenner mange som har vært veldig dårlig i det ene svangerskapet og så hatt et nesten problemfritt svangerskap etter det. Så det er forskjellig fra person til person. Du får nyte at dette svangerskapet er bedre enn ditt forrige ;) Kvalme og oppkast er noe dritt :(

Var ikke kvalm en dag forrige gang (fikk jente), og har heller ikke merket noenting ennå.

Back
Topp