Ikke noe baby her i hus lengre :(

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Ikke qoute. Sletter bilde etter hvert.

Men her har vi ikke baby lengre. Her kryper hun og reiser seg etter ting.

Nektet å legge seg. Grein og grein. Men når jeg kom inn på rommet gliste hun fra øre til øre og sto i sengen sin.

Flere som er begynt å reise seg etter ting?


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1374353338242.jpg
    1374353338242.jpg
    49,7 KB · Visninger: 219
Gu nå skremte du meg!!! Trodde det hadde skjedd nå megatrist når jeg leste trådnavne... puuuh...

Men over til svar, så nei. Har ikke vært nå utvikkling de siste tre mnd:-( eneste at han er sterk i kroppen men tror og at han egentli er noe stiv og at noe ikke er som det skal som da hemmer han. Skal jo tilbake til sykehuse den 31 juli... for hs og legen her mener han er skjev i nakke, rygg og hofte (ulike hudfolder på låra bl.a) og skjevt hode... så blir mer og mer bekymra (noe som begynner å tære på)... håper virkeli det er noe som lett kan korrigeres ve fysio elns...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Å herlighet! Eg og trudde dåke hadde mista babyen dåkes! Phu, godt det ikkje var det du meinte! Nei er ikkje begynna å reise seg etter anna enn når han holder oss i nevane. Då drar han seg opp uten anna hjelp ann at vi holder han. Det har han gjordt ei god stund.
 
Hehe. Det var ikke meningen. Men trist at hun skulle bli så fort stor:( syns hun er altfor tidlig ute med ting.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Han her prøver bare å sette seg opp men ellers vil han visst være mammas lille pludre-sparke med beina baby litt til :) Skjønner deg godt..en vil liksom ha rett utvikling og glede seg over tidlige ferdigheter men samtidig er det jo da over med andre epoker..før mn vet ordet av det så er de 13 år, kjører traktor og snakker flere språk..sukk..men heldigvis er det jo kjekt det óg!
 
Såååå fiin da :)

Hun reiser seg ikke opp selv, men reiser seg opp når hun holder oss i fingrene. Hun elsker å stå, og er veldig sterk i kroppen. Har så vidt begynt å åle seg litt rundt, men stort sett bare rundt sin egen akse.
Ja de vokser opp våre små :)
 
Går bra, hehe. Er jo bra hun får til mer og mer selv, men ja litt kjedli når de ikk er "små babyer" lengre. Men søt er hun:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Søta♥
Flink hun er, skjønner godt hva du mener.
Lillebror her er svært bedagelig! Gidder ikke røre seg så mye, mem har lekt mye med tærne sine de siste dagene. Liker ikke så godt å ligge, vil jelst sitte. Men er langt fra sterk nok i kroppen.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
oioi, hun må over i noe med høyere kanter :p

Mini har begynt å åle seg rundt og jeg synes dette går aaaltfor fort! Men det er vel bare å regne med at han blir kjappere enn broren som var meget bedagelig anlagt og litt prematur i tillegg.. Denne karen er en helt annen type!
 
Ja nå har hun kommet over i ny seng. Men prøver seg der også. Reiser seg i sportsvognen også. Prøver seg på sofaen også. Mye kjappere enn søsknene sine. Men greit at hun kommer seg opp og frem til barnehage start. Men trist at babytiden er over nå :( kommer. Til å savne den. Selv om det er nå alt det gøye begynner.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Oi, nå skremte du meg også! :p Godt det ikke var så ille som det så ut til! :p
Her er han fortsatt baby. Sitter ganske stødig og åler seg litt bakover på magen, det er det eneste han gidder foreløpig ;)
 
Min lille Alvin på 7 mnd og 10 dager klarer ikke å reise seg enda. Selvfølgelig når vi hjelper han, men ellers ligger han på gulvet, kommer seg rundt sin egen akse og bakover, men ikke forover.. Men han sitter fint alene nå da :) Godt alle småtrollene våre er forskjellige :)
 
Back
Topp